Blev det heller ikke denne gang

Så fin han er. :hjerte:

Tillykke med den lille missedreng :hjerte:.

Tak for alle jeres søde hilsner:) Killingen trives fint:ok: Fannis valgte hule (en stor papkasse møjsommeligt bidt i facon) er blevet isoleret lidt og opvarmet, så lillemanden ikke skal bruge helt så meget energi bare på at holde varmen:surrender: Han er en meget snakkesalig ung herre med et bredt “ordforråd” allerede:ok: (bild mig ikke ind, han ikke kan høre:muhaha:) - vi håber, han med tiden udvikler en mere mandig stemme end vores forkølede badeand (hans mor):høhø:

Killingen trives fint:ok:

Jeg har snakket med min dyrlæge om nødvendigheden af at scanne Fanni for det andet foster eller resterne af det. Vi blev enige om, at så længe Fanni trives, så godt som hun gør, er der ingen grund til at stresse hende med et dyrlægebesøg. Til gengæld skal jeg komme ind straks, hvis hun viser det mindste tegn på mistrivsel. Dette er meget i tråd med min egen fornemmelse - if it ain’t broke, don’t fix it (skab ikke problemer, hvor der ingen er).

Tillykke med den lille ny Camilla :slight_smile:

:argh:Hvad er der nu galt med et flonel underlag til killingen, når hunkatten har valgt et af husets koldeste steder at have sin killing:? Det bliver valgt fra hver gang! Så skal killingen hellere være under min dyne:dokdok: Et bomuldstæppe med frotte ovenpå, det foretrækker hunkatten - men det er ikke varmt nok, men jeg… En nybagt kattemor er ikke til at diskutere med!:argh: