Blev SUPER irriteret på ekspedient i dag

Min mobil er gået i stykker, så jeg ville lige smutte forbi TDC’s butik, for at se om de havde tilbud eller om de lige havde DEN mobil som lige vil passe til mig.

Da det bliver min tur til at blive betjent, er der for det første gået et godt stykke tid, og for det andet har jeg en anelse småtravlt, så jeg bestemmer mig for blot at høre, hvilket abonnement jeg har, og om jeg kan benytte mig af tilbuddene på mobiltelefonerne.
Jeg fortæller, at jeg har lidt travlt, men jeg vil lige høre hvilket abonnement vi har.
Den unge mand kigger på skærmen, for at se hvilket MOBILabonnement jeg har. Det fortæller han så - fint nok. MEN han begynder at kigge på vores internet, og siger at vi kan spare x antal kroner. Han fortæller ikke noget om jeg kan benytte mig af tilbuddene. Jeg fortæller ham stille og roligt, at jeg har lidt småtravlt, og skal så lige til at spørge ham om jeg kan benytte mig af tilbuddene, hvor han afbryder mig og siger “jamen du kan jo spare x antal kroner, og du behøver ikke være her mens jeg laver det om”. Igen fortæller jeg ham, at det ikke er det jeg er kommet for, men vil høre om jeg kan benytte mig af tilbuddene.
Såå siger den unge mand “Jamen skal jeg ikke lige finde en kontrakt, så du kan lave dit internet om”.

Jeg blev simpelthen så gal på den unge mand, at jeg i ren arrigskab sagde til ham “nej ved du hvad - det her har jeg ikke tid til, jeg kommer igen en anden dag” og så gik jeg.

Jeg føler VIRKELIGT ikke, at den ekspedient var servicemindet.
For det første kom jeg for at stille et spørgsmål, som jeg halvt om halvt får svar på, men bestemt ikke 100%.
Manden afbryder mig, for at presse en kontrakt over hovedet, selvom jeg har pointeret, at jeg har lidt småtravlt, så jeg vil bare lige høre…
OG for at det ikke skal være løgn, så kommer han igen ind på den skide kontrakt.

Jamen hvad sker der med ekspedienterne nu om stunder? Er der SLET ingen forståelse for at LYTTE til kunderne mere???

Iiiihhhh jeg blev bare så arrig.

Jeg tror bare jeg havde nikket ham en skalle :doh: (nåh nej det havde jeg jo nok ikke - men jeg havde bestemt haft lyst)

En skam du ikke kan tegnsprog for så kunne du da ha’ spurgt ham OM HAN VILLE HAVE GENTAGET SPØRGSMÅLET på tegnsprog…

Ja eller haft en mobil, der virkede, for så kunne du jo lige have ringet til ham også, hvis han stadig ikke forstod :høhø:

Annette, jeg tror desværre at nogle af de der sælgere er på provision. Det kan jo forklare hans iver :slight_smile:

Det er lige netop det de er :slight_smile:

Charlotte.

Du er jo selv uden om det, du gik jo i en tdc butik… hehe

Har du aldrig prøvet at ringe til kundeservice du for jo aldrig svar på det du spørge om. man skal jo altid svare 120 andre spørgsmål. eller gøre dit og dat før man kan få svar på det man ville…

Så gå til Tele Nord. Vi overvejer at skifte udbyde, da vi har meget dårlig forbindelse med TDC.
Vi går ind i deres butik og fortæller hvad vi vil. Den flinke unge mand siger med det samme han ikke vil oprette os, men forære os et taletidskort og et hvaderdetnudethedder kort til telefonen. Vi kan så gå hjem og finde ud af om Tele Nord dækker bedre. Se det kalder jeg service.
Knus Elin

Jeg er selv ekspedient men ville ikke forsvare denne mand må dog lige indskyde at serviceminded det er han… men LYTTE det kan han godt nok ikke.

Han dækker på INGEN måde dit behov og så er det da klart du går din vej…
Jeg havde nok personligt skældt og smældt højlydt på vejen ud :wink:

Sådan er de desværre i TDC:
Og grunden til at jeg ved det er fordi jeg har været til samtale der inde. Det gælder om at sælge HVER gang, lige meget hvad kunden kommer ind for, og hvis de skal have solgt xxx antal internet forbindelser den her uge, så er de altså lige glade med at det er din telefon der er noget galt med, for så vil de gøre alt for at lave om på din internet forbindelse.

Jeg fik virkelig fornemmelsen af at man næsten skulle have sælger uddannelse for at komme der ind, og ville ikke have taget jobbet selvom jeg havde fået det.

Vi har TDC i DK, både til fastnet, mobil og Internet. Vi har aldrig haft noget problem med dem, de har opført sig professionelt når vi har henvendt os og udelukkende beskæftiget sig med det som vi har henvendt os om :slight_smile:

vi har osse tdc og vi får aldrig andet, vi har prøvet flere af de der amatør-waanabees firmaer som ikke lever op til det de lover alligevel.
syntes vi altid får en god behandling hos tdc og servicen er osse i top, en eneste gang har vi oplevet at en medarbejder har pisset os af, men sådanne oplevelser ka man får alle steder.

tdc´s butiks-ansatte får bla provision og de har en vis kvote de skal opnå for at få provisonen, derfor er de så slags-ivrige, men de skal stadig lytte til kunden og behandle kunden ordentligt

Jeg har haft TDC og var fint tilfreds med dem.
Jeg havde hellere ikke haft tålmodigheden med en som du beskriver.