Nu har jeg prikket til Anette så mange gange og hun lover og lover at komme herind og poste billeder… men lur mig om ikke hun bare har travlt med at sidde og beundre de her tre små vidundere…
Så nu kan jeg ikke mere… jeg MÅ vise dem frem, ellers eksplumderer jeg…
Tre små spritnye (fra i lørdags) krøllinger! (Cornish Rex… og hold op hvor bli’r jeg mere og mere vild med den race!)
De har samme mor som min Adelie, men ikke samme far… Men de LIGNER hende (well. ikke lige den sorte, men ellers…) og … altså… nuiii!
Trekkie… du skal altså ikke poste billeder kl halvvejs L og så forvente, at nogen kommenterer…
De fleste mennesker har altså et noget mere normalt søvnmønster end os
Men jo de er skam da søøøøde… jeg vil jo især gerne se lidt mere til den lillle sorte efterhånden som de vokser til
LOL da jeg postede det var der 64 mennsker online, deriblandt en HEL del registrerede brugere (ja… jeg tjekkede, netop derfor L)
Men ellers… Er folk ikke kattegale HELE døgnet? Prøver du at fortælle mig at folk SOVER nu? Så tidligt? Hvorfor?! O.o :klapper:
Og ja, den lille sorte, som er en pige… glæder jeg mig også specielt til at se mere til. Jeg KAN bedst li’ ensfarvede ELLER maskede katte… frem for det der ko-plettede noget, selvom Adelie godt nok er sød alligevel L
Uh men jeg skal jo ikke ha’ en hunkat… og SLET i kke en KRØLLET hunkat altså…æ den næste kat jeg sku’ ha skulle jo være en PEB. men altså… krøllinger er godt nok osse søde… og man kan godt mærke på dem at der er “rigtige” katte blandet ind i dem for at få den pæne profil
[QUOTE=Ann K;844184]Trekkie… du skal altså ikke poste billeder kl halvvejs L og så forvente, at nogen kommenterer…
De fleste mennesker har altså et noget mere normalt søvnmønster end os
Men jo de er skam da søøøøde… jeg vil jo især gerne se lidt mere til den lillle sorte efterhånden som de vokser til :)[/QUOTE]
[QUOTE=TrekkieGrrrl;844186]LOL da jeg postede det var der 64 mennsker online, deriblandt en HEL del registrerede brugere (ja… jeg tjekkede, netop derfor L)
[/QUOTE]
Mon ikke at nogle gør ligesom jeg,… dvs aldrig logger ud
Hvordan gør man egentlig det
Jeg er kun vågen, fordi jeg blev vækket af en lille spindende B’Aby, som mente at mit ene øre trængte til rengøring…
[QUOTE=Ann K;844195]Mon ikke at nogle gør ligesom jeg,… dvs aldrig logger ud
Jeg er kun vågen, fordi jeg blev vækket af en lille spindende B’Aby, som mente at mit ene øre trængte til rengøring…[/QUOTE]
Det kender jeg. Phumba mener absolut at jeg trænger til hovedrengøring når jeg går i seng. Så hun vasker hele krydderen på mig. Grundigt, når jeg klasker hovedet på puden.
Desuden er hun meget omhyggelig med at få den væmmelige sæbelugt væk fra os når vi har været i bad. Jo hun tager skam sit job som Husets Aby™ meget alvorligt L
[QUOTE=Ann K;844195]Mon ikke at nogle gør ligesom jeg,… dvs aldrig logger ud
Jeg er kun vågen, fordi jeg blev vækket af en lille spindende B’Aby, som mente at mit ene øre trængte til rengøring…[/QUOTE]
Forresten… Logge ud? Jeg kan ikke engang huske hvornår jeg sidst har SLUKKET min computer… den trænger garanteret efterhånden til en reboot… Vi snakker UGER her… jeg slukker den ikke, jeg låser bare tastaturet når jeg går fra den…
[QUOTE=TrekkieGrrrl;844176]hrm nu har jeg lokket med hvor meget folk herinde elsker killingebilleder… og der er slet ingewn der vil sige noget pænt om de tre små pus??
;)[/QUOTE]
God morgen. De er vel nok fine. Godnat igen. :klapper: