Bliv vegetar

-surrender-surrender-surrender-surrender

Har du overvejet at blive vegetar ???

:):slight_smile:

Jeg kommer bare ind pĂĄ tv2, og kan ikke lige se noget om vegetarisme???

Forøvrigt bliver jeg ikke vegetar.

Jeg kan nemlig ikke lige se fidusen i at skulle undvære alle de gode bøffer, og mine kalkunlår og og og, nu blev jeg helt sulten…

Jeg har faktisk tit haft tænkt på det , men det er kun blevet ved tanken :slight_smile:

Jeg tror nok jeg er ved at blive vegetar.
Har længe tænkt tanken at jeg nok blev vegetar engang ude i fremtiden, men lige nu har jeg det sådan at jeg slet ikke har lyst til kød…
Jeg spiser dog fortsat fisk, for skal jo have nogle proteiner…

og undvære mit kød - aldrig :slight_smile:

Tja, vi har jo haft debatten før.
Hvis man føler for det, så sender jeg gerne mine opskriftssamlinger som svar på en e-mail.
Selv har jeg det fint med proteiner fra æg, ost og linser/bønner - no prob :slight_smile:

Ikke på vilkår om jeg vil undvære kød. Jeg kan til gengæld sagtens undvære en masse af de ting, som ikke-kødspisere i stedet får deres proteiner fra. No problemo.

/Flemming, som skal rippe en pølsevogn i morgen!

Hver sin smag :wink:
Jeg prædiker ikke, hvis folk spørger, så informerer jeg gerne.
Nu ved jeg ikke, hvad der gemmer sig bag det link, der har fĂĄet Therese til at starte trĂĄden, og jeg tror heller ikke, at jeg vil vide det.
Jeg synes ofte, at man ser dokumenteret, at dyrene bliver behandlet dårligt i “produktionen” (alene ordet).
Og det er sĂĄ uden mig - jeg vil ikke vide mere :slight_smile:

Men bon appetit imorgen :slight_smile:

jeg vil hellere undgå grønt fremfor at skulle undvære mit elskede kød.

Jeg vil heller ikke undvære køb… no way!!!

[quote=Flemming;194563]Ikke på vilkår om jeg vil undvære kød. Jeg kan til gengæld sagtens undvære en masse af de ting, som ikke-kødspisere i stedet får deres proteiner fra. No problemo.

/Flemming, som skal rippe en pølsevogn i morgen![/quote]

jaja men du får ikke lov at gøre det alene-høhø

nej nej nej og så skulle man tage dyrenes mad fra dem så de ikke ku vokse op og blive til dejlig store møre stk kød
no way, jeg gør det ikke

:):):slight_smile:

Det link jeg lagde ind var ikke om dyrs slemme forhold - det var om, at der udslippes Co2 gasser i kilovis ved forarbejningen af kød… oprøver lige om jeg kan hitte artiklen…

:inlove:

Tak :slight_smile:
Imorgen skal jeg prøve at lave en liste over de gode grunde til at fortrinsvis spise (god og lækker og sund) vege-grøn mad.
Men lige nu er der dømt zzzzzzzz :godnat:-sover

Jeg vil altså heller ikke undvære bacon til mit brunchbord, ammenam!
Dejlig, fed, dryppende bacon :smiley: