Bogormen 2025

8 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

6 Synes om

Jeg har læst de to første i serien - ganske morsomme hyggekrimier…

4 Synes om

Jeg har læst En dybfrossen mand i gule bukser som er den første, god og hyggelig. Har lige hentet de 2 andre på Mofibo.

3 Synes om

Jeg har også læst de to første og dette skulle så være den 3. og sidste i serien. :wink:

3 Synes om

Har nogen af jer læst bøger af Karin Brunk-Holmquist? Det er enkeltstående bøger, men de har samme hyggelige stemning. Den første bog hedder Potensgiverne :smiley:

4 Synes om

Ja, dem har jeg læst, de kan absolut anbefales :thumbup:

4 Synes om

Jeg har læst Potensgiverne. Faktisk har jeg den. Helt sikkert hyggelig - meget svensk.

5 Synes om

Jeg kan se, at de ligger på min huskeliste på Saxo - så det må blive en af de næste bøger.

5 Synes om

Jeg læser stadig - får bare ikke opdateret, af flere forskellige årsager.
Er lige gået i gang med 6. bog i Det Store Århusndrede - Ægte amerikanske cowboybukser.

5 Synes om

Hende har jeg ikke læst, men de er nu på listen på Mofibo.

5 Synes om

Jeg er endelig blevet færdig med at genlæse Shira af Marge Piercy.

6 Synes om

Nu vil jeg læse

4 Synes om

Jeg har fået læst “Emily Wilde’s encyklopedia of fairies” færdig og er begyndt på 2’eren. Konceptet er godt. Karaktererne desværre lidt flade og ikke super sympatiske.

Mellem de to fik jeg lyttet til “The Anthroposcene reviewed” af John Green, da Spotify lydbøger er blevet tilgængelige i Danmark, og jeg derfor har 12 timers lydbog i mit abonnement.

Lige nu lytter jeg til “The end of Everything (astrophysically speaking)” af Dr Katie Mack. Denne bog har givet anledning til en podcast med Katie Mack og John Green som hedder Crash Course: The universe, som bestemt også er et lyt værd. :+1:

5 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

Nu vil jeg læse

6 Synes om

4 Synes om

Devember byder på et udvalg af julebøger

4 Synes om

Så tager jeg den også

5 Synes om