Bogormen 2025

Så starter jeg :slightly_smiling_face:

Totalt letbenet i ørerne pt. Keri Arthur demon dance. Bind 3 i en serie.
Urban fantasy, ikke det bedste af slagsen, men ok til opvask, falde i osv

På E bogen er det J. V. Jones sword of shadows bind 2. Det er glimrende! Meget klassisk men synes det fungerer ret godt.

6 Synes om

8 Synes om

Lige fundet den første af en af Charlaine Harris’s serier frem, tænker at rende igennem hendes bøger igen. Der må være en 50+ bøger af hende, så er jeg forhåbentligt underholdt lidt tid :hoho:

6 Synes om

Det er altid hyggeligt. Stor litterær kunst- Det kan diskuteres, men godt underholdt

2 Synes om

Så er jeg blevet færdig med den fjerde i serien.

Endnu mindre landsbyidyl end den forrige, mere København. Men jeg fortsætter gladeligt med næste. :smiley:

6 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

4 Synes om

Nu vil jeg læse

6 Synes om

7 Synes om

5 Synes om

5 Synes om

Jeg er i gang med Morten Papes Nøglebarn.
Biografisk fortælling om hans forældre, bedsteforældre og oldeforældre.

6 Synes om

Jeg er lige blevet færdig med den (hidtil?) sidste i serien.

Langt mere drama og spænding, og mindre landsbyidyl. Men god og velskrevet.
Er spændt på om der kommer flere. :slight_smile:

4 Synes om

Jeg er kommet med i en DR Romanklub og får derfor læst nogle bøger som jeg normalt ikke selv ville vælge. Men hvor er det interessant og givende!
Således har jeg nyligt læst både “Øvelser i mørke” af Naja Marie Aidt og “En pige forlod værelset” af Ulrikka Gernes. Fantastiske bøger, som jeg har tænkt over læææænge efter at jeg har lukket dem.

6 Synes om

Hvordan kommer man det?

4 Synes om

Det var gennem biblioteket. De reklamerede for læsegruppen i efteråret, og der var rift om pladserne, men efter nogle uger på venteliste, fik jeg heldigvis en plads. :slight_smile:

4 Synes om

5 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

Nu vil jeg læse

6 Synes om

6 Synes om