Jeg var ikke l gie opmærksom på at der var 2 serier… SØgte bare på forfatteren
Jeg tror nok hun har skrevet 3 der ikke er i serie, men ved det ikke helt.
Den jeg hører er nr 1 i en serie.
Kan godt se nu at der er to serier
Søgte bare på navnet og gik efter første bind i serien.
Ja jeg var lige inde og tjekke det også, men den du er i gang med er vist kun på 2 bøger.
Jeg har en periode, hvor hovedet ikke gider de store tunge ting, så det går over stok og sten med at få genlæst Twilight serien, jeg har i januar indtil videre læst Midnight Sun, Twilight og New Moon - Eclipse har jeg maks 1/4 tilbage af ![]()
Jeg deler mit Saxo abb med en ven, han hører lydbøger og jeg læser.
Det har vi gjort i 4-5 år uden problemer. Men denne januar har vi for første gang opbrugt vores kvote, som vi ikke anede vi havde. Vi har det største abb med 150 timer.
Så nu må vi pænt vente til den første hvor kvoten nulstilles.
Så jeg er på besøg i mine rigtige bøger og får genlæst lidt af hvert.
Kvoten er også først lige indført for et par måneder siden…
Jeg har selv SAXO, og fik varsel om det på mail.
De er åbenbart blevet nærrige. ![]()
Jeg har ikke selv (længere) Mofibo, men kan forstå at der nu er flere bøger man, trods dyreste abonnement der skulle give ubegrænset adgang, skal betale yderligere for at få adgang til.
Bevares, forfatterne skal da have penge for deres arbejde! Men jeg synes prisstrukturen på tjenesterne er åndssvag. ![]()
Jeg har mofibo og de har hele tiden haft flere bøger og ubegrænset adgang. Prøv at søge på mofibo, de har flere abonnementer at vælge imellem.
Jeg kan bare forstå i den FB-gruppe jeg er medlem af for Mofibo-brugere, at der trods dyreste abonnement med ubegrænsede timer, nu er enkelte bøger man skal betale ekstra for at få adgang til.
Jeg kan ikke finde noget om det i deres abonnementer på hjemmesiden.
Det har jeg ikke hørt noget om, og jeg er heller ikke på facebook mere så kan ikke følge med der inde.