Bogormen 2026

Jeg er over halvvejs i denne, som jeg fik i julegave af min søster. Det er en rigtig sød lille bog i et dejligt, roligt tempo. Lige hvad jeg har brug for i de her dage.

6 Synes om

Foreløbig sidste i en serie - håber, at der kommer flere

6 Synes om

Jeg er gået igang med Path of Destruction. Lidt længere bog end jeg plejer at læse, men den er faktisk ret spændende. Den handler om en rock musiker som blev fængslet for manddrab og så ser han tilbage på en tourne han var på engang hvor han mødte en ung kvinde. Man ser det også fra hendes synspunkt. Spoiler: jeg ved at de finder sammen. Jeg har læst nogle andre bøger hvor de har biroller i :wink:

6 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

Tror, at det var @Tea der talte om denne forfatter, og nu er bøgerne begyndt at komme på Saxos tjeneste.
Absolut godkendt, når man er til den moderne krimi.

7 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

4 Synes om

Den er rigtig god.

2 Synes om

Hun er også god, kan varmt anbefale alle hendes andre bøger også.

2 Synes om

Okay, dem vil jeg så kigge efter på et tidspunkt, lige nu er min boghylde på Mofibo virkelig lang så skal ikke have flere bøger ind i et stykke tid. Hun er gemt som forfatter på min liste, også på Mofibo, så jeg kan huske dem jeg kan lide :slight_smile:

1 Synes om

Nu vil jeg læse

6 Synes om

Jeg har lige kværnet den her på 1 dag.

Spændende historie om Venstre, hvis man altså er lidt politisk interesseret.

7 Synes om

Den har fået 6 stjerner på Altinget :blush:

5 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

Så kom jeg til et bogstav mere

Var ellers i gan med Jan Gillou, en af dem fra Det store århundrede. Med på et tidsounkt fik jeg desværre skiftet tiden i bogen, så jeg fik spolet flere timer frem, og det opdagede jeg først senere - har åbenbart været distræt, siden jeg nåede at høre et stykke inden jeg opdagede det.
Og da jeg ikke er sikker på hvor jeg var komemt til inden fejlen, så får bogen lov at ligge lidt, og så starter jeg forfra…

5 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

Nu vil jeg læse

3 Synes om

Inspireret af Pia går jeg også i gang med serien

4 Synes om

Den serie jeg læser starter med Hvil i fred, og de er vildt spændene.
Den du læser ligger på min liste :slight_smile: