Bogormen 2026

Nu vil jeg læse

6 Synes om

Så tager jeg også denne
@Osquary - jeg synes, at oplæseren passer til en bog af denne type. Men stemmen og udtalen er speciel, det giver jeg dig ret i - lidt affekteret og påtaget. Nogle bog-typer og genre vil hendes stemme ikke passe til, med mindre hun ændrer sin udtale og måden hun lader ordene flyde på.

6 Synes om

5 Synes om

Ja jeg tænker også det er det der generer mig. Det flyder ikke så godt. Men har vænnet mig til hende jo længere jeg kommer ind i bogen, og den er spændende nok til at jeg fortsætter!

4 Synes om

4 Synes om

6 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

Mrtin Brygmand er oplæser - fik det lidt anstrengt med ham da MeToo-sagen kørte, men besluttede at prøve bogen alligevel.
Det er faktisk okay.

5 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

6 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om


Har hørt godt om denne, så nu skal den læses og så må jeg se om jeg kan bruge det til noget. For vaner er rigtig svære for mig at danne. Den del af min hjerne fungerer bare ikke særlig godt, så alle tricks tæller. :sweat_smile:

Den var på tilbud for noget tid siden, men har været længe undervejs. Jeg har valgt at købe et fysisk eksemplar fordi jeg har tænkt mig annotere direkte i den. :speak_no_evil::see_no_evil:

8 Synes om

Jeg hørte om den og vane stacking hos min psykolog og har også købt et fysisk eksemplar til at noterer i.

Jeg tager den i små bidder så jeg kan nå (forsøge) at få vanerne ind arbejdet i små bidder.

Så god fornøjelse.

7 Synes om

Jeg håber det virker! :kryds:

3 Synes om

Jeg glæder mig til, at hører hvad I syntes om den, jeg har den nemlig også stående i reolen og er endnu ikke kommet i gang :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Hvis det kunne motivere at vi er flere der læser den kunne vi jo snakke om den specifikt i en separat tråd? Ikke hvor vi læser den samme del samtidig nødvendigvis, men bare så vi ikke fylder den generelle bogtråd med snak om kun en enkelt?

5 Synes om

Jeg vil rigtig gerne høre mere om den, så lav endelig en særskilt tråd og snak løs om den. :laughing::star_struck:

4 Synes om

Nu vil jeg læse

4 Synes om

Har du læst andre af den forfatter Pia? Jeg har luret på hans bøger et par gange og er nysgerrig efter om han skriver godt?

2 Synes om

Nej det har jeg ikke, men han har ligget på min liste længe.
Indtil videre syntes jeg han skriver godt.
Du kan roligt læse ham er jeg sikker på :slight_smile:

4 Synes om