Boligforeninger i Århus omegn

mangler links til forskellige boligforeninger.

kender kun sydsam og er medlem der.

Der er da Åbyhøj boligforening, som åbenbart hedderAL2 bolig nu:

Brabrand boligforening:

Hmm- det var vist lige de 2 jeg kender…

http://maps.google.dk/maps?hl=da&um=1&ie=UTF-8&q=boligforeninger+århus&fb=1&split=1&gl=dk&view=text&ei=4gQhSqygA8-rjAfA4KWsBg&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&cd=1&resnum=1

Ringgaarden som du sagtens selv kan finde link til :slight_smile:

www.aarhubo.dk er en sammenslutning af 4-5 bolig foreninger. Den er jeg medlem af nu :slight_smile:

www.aarhusbolig.dk
Det er en sammenslutning af 6 større boligforeninger i Århus, bl.a. Brabrand Boligforening, og Ringgården, som andre allerede har nævnt.

[quote=louiseogbuster;190628]www.aarhusbolig.dk
Det er en sammenslutning af 6 større boligforeninger i Århus, bl.a. Brabrand Boligforening, og Ringgården, som andre allerede har nævnt.[/quote]

super. jeg kan se de har nogle fede boliger, hvor der er tilladt husdyr de fleste steder:thumbup:

Hvor langt væk fra Midtbyen vil du bo - i kilometer?
Hvor lang transporttid kan du acceptere?
Må det gerne være lidt landligt?
Vil du have fornemmelsen af by?
Hvordan har du det med at bo i multietniske områder? (Der er stor forskel på de multietniske områder - nogle steder er der mere uro end andre)

Hvis du kan svare på (nogle) af disse spørgsmål kan det være at vi er nogle ærke-århusianere der kan hjælpe…

NB: Ved du bor i Århus nu, men har indtryk af at du er tilflyttter… Er det rigtigt?

aab århus er der også - er selv medlem der :slight_smile:

Den er en del af
www.aarhusboli.dk :wink:

[quote=louiseogbuster;190695]Hvor langt væk fra Midtbyen vil du bo - i kilometer?
Hvor lang transporttid kan du acceptere?
Må det gerne være lidt landligt?
Vil du have fornemmelsen af by?
Hvordan har du det med at bo i multietniske områder? (Der er stor forskel på de multietniske områder - nogle steder er der mere uro end andre)

Hvis du kan svare på (nogle) af disse spørgsmål kan det være at vi er nogle ærke-århusianere der kan hjælpe…

NB: Ved du bor i Århus nu, men har indtryk af at du er tilflyttter… Er det rigtigt?[/quote]

der tager du godt nok helt fejl. hehe:tihi: jeg er født i Viby, har boet i Hasselager, Århus nord viby og Lystrup. og nu bor jeg i Viby igen.

mangler egentlig bare link til bolig foreningerne for det der betyder mest for mig er at jeg kan have mine piger (Mini og Odette) med mig.

http://www.bmbolig.dk/ beder-malling boligforening, syd for århus

her må man ha 2 husdyr og man må gerne lave et ordentlig hegn i haven til misserne :slight_smile: