mangler links til forskellige boligforeninger.
kender kun sydsam og er medlem der.
mangler links til forskellige boligforeninger.
kender kun sydsam og er medlem der.
Der er da Åbyhøj boligforening, som åbenbart hedderAL2 bolig nu:
Brabrand boligforening:
Hmm- det var vist lige de 2 jeg kender…
Ringgaarden som du sagtens selv kan finde link til
www.aarhubo.dk er en sammenslutning af 4-5 bolig foreninger. Den er jeg medlem af nu
www.aarhusbolig.dk
Det er en sammenslutning af 6 større boligforeninger i Århus, bl.a. Brabrand Boligforening, og Ringgården, som andre allerede har nævnt.
[quote=louiseogbuster;190628]www.aarhusbolig.dk
Det er en sammenslutning af 6 større boligforeninger i Århus, bl.a. Brabrand Boligforening, og Ringgården, som andre allerede har nævnt.[/quote]
super. jeg kan se de har nogle fede boliger, hvor der er tilladt husdyr de fleste steder:thumbup:
Hvor langt væk fra Midtbyen vil du bo - i kilometer?
Hvor lang transporttid kan du acceptere?
Må det gerne være lidt landligt?
Vil du have fornemmelsen af by?
Hvordan har du det med at bo i multietniske områder? (Der er stor forskel på de multietniske områder - nogle steder er der mere uro end andre)
Hvis du kan svare på (nogle) af disse spørgsmål kan det være at vi er nogle ærke-århusianere der kan hjælpe…
NB: Ved du bor i Århus nu, men har indtryk af at du er tilflyttter… Er det rigtigt?
aab århus er der også - er selv medlem der
Den er en del af
www.aarhusboli.dk
[quote=louiseogbuster;190695]Hvor langt væk fra Midtbyen vil du bo - i kilometer?
Hvor lang transporttid kan du acceptere?
Må det gerne være lidt landligt?
Vil du have fornemmelsen af by?
Hvordan har du det med at bo i multietniske områder? (Der er stor forskel på de multietniske områder - nogle steder er der mere uro end andre)
Hvis du kan svare på (nogle) af disse spørgsmål kan det være at vi er nogle ærke-århusianere der kan hjælpe…
NB: Ved du bor i Århus nu, men har indtryk af at du er tilflyttter… Er det rigtigt?[/quote]
der tager du godt nok helt fejl. hehe:tihi: jeg er født i Viby, har boet i Hasselager, Århus nord viby og Lystrup. og nu bor jeg i Viby igen.
mangler egentlig bare link til bolig foreningerne for det der betyder mest for mig er at jeg kan have mine piger (Mini og Odette) med mig.
http://www.bmbolig.dk/ beder-malling boligforening, syd for århus
her må man ha 2 husdyr og man må gerne lave et ordentlig hegn i haven til misserne