Bølle er død 14 uger gammel snøft

God rejse lille mis.
Det gør mig usigelig ondt for både dig og Bølles nye ejere.
Gode tanker fra Elin

Det gør mig ondt :ked:

Hvor er det tragisk :ked:

:rip: lille Bølle mis

Det gør mig ondt for jer og Bølle’s familie :ked:

Aiihhhh altså - det lyder da mere end uheldigt :rock:

Det gør mig virkelig ondt både for Bøllemissen, familien og jer :ked:

Åh Ninna.

Det gør mig umådeligt ondt at læse. Vi kan heldigvis trøste os med at han ikke led, selvom det er en ringe trøst.

Sender mange kærlige tanker til både dig og svoger + svigerinden.

Har lige snakket med min svoger igen og de er slet ikke parat til at skulle tage en ny mis ind.De kan simpelthen ikke klare mere lige nu.Som han også siger nu havde de gået og ventet på Bølle i så lang tid og fået billeder af ham hver uge så de føler jo bare de kendte ham så godt.
De vil have en killing hvis de skal have kat igen .Det betyder så meget at have den fra “spæd” for dem.
Kommer til at savne alle de små historier de allerede har ringet og fortalt om bla Bølle i toilettet og deres kamp for at få ham til at lade toilet ruller og køkkenrulle være.

Det klatre træ han er faldet fra er ikke mere end 1 m høj så jeg fatter det bare ikke :frowning: at han var så uheldig.

Tusind tak for alle jeres pæne ord det varmer Hilsen Ninna

Det kan vel også være, at det ikke var selve faldet han døde af, men et hjertestop/hjerneblødning/blodprop, der fik ham til at falde :?

Jamen du godeste, hvor er det dog skrækkeligt :ked:

stakkels stakkels Bølle- mis :rip:

Kæreste Ninna…:wehuu:
Hvor er det tragisk for jer alle.

Det er næsten ubærligt; at sådan en lille mis allerede skal
sige farvel til livet; som jo lige er begyndt. :ked:

Mange medfølende tanker
Mona

Ikke til at vide hvad det var.Min svoger så ham klatre op og at han faldt ned .Så kan kun gætte på hvad der er sket.Men godt han ikke led.
Havde ellers ikke planer om at skulle have killinger igen,men vil forsøge med et kuld mere om noget tid hvis min svoger og svigerinde vil have en ny killing.Så kunne det jo også være der kom en lille hun mis vi selv kunne beholde så Mivs kan gå på pension:) Hilsen Ninna

Det var dog tragisk :ked:

/Birgitte

Det var dog skrækkelig trist - mange tanker til dig og Bølles familie

:rip: Bølle

Åhh, nej da… Sikken en træls historie! Mange tanker til jer alle! God rejse til den lille killing!