Bølle er død 14 uger gammel snøft

Fik en sørgelig meddelelse her til morgen.Vores lille Bølle mis er faldet ned fra et klatretræ her til morgen i sit nye hjem og død på stedet:ked::ked:

Er bare så ked af det.Han nåede kun at bo i sit nye hjem hos min svigerinde i knap 14 dage.Det er så tragisk da de i forevejen lige har fået deres gamle MCO aflivet pga nyreproblemer han var 10 år.De katte er simpelthen som deres børn så de selvfølgelig helt knust.

Bølle var jo desværre den eneste i kuldet så kan ikke engang forære dem en lille ny mis som plaster på såret.Er heller ikke sikker på de er interesserede for at miste 2 katte indenfor en måned det er altså barsk:(

Det bare så synd for Bøllemissen,dem for os .Bliver ikke sjovt at fortælle mine børn som i forevejen var så kede af at skulle af med Bølle at han nu er død.De har sådan glædet sig til vi skulle op og besøge ham …Øv noget L… Hilsen Ninna

Det var da også så uheldigt, som det kunne være -kramer til din svigerinde og til jer.
Camilla

Ej hvor er det da frygteligt og tragisk :ked:

Stakkels misser og stakkels hans nye slaver :ked:

Det var dog også uheldigt med 2 på så kort tid, stakkels jeg alle sammen.
:knuser::knuser:

Nej , hvor er det sørgelig :ked:… Var det pga . han faldt ned eller var han syg … Det er ihvertfald synd både for jer og hans nye familie -kramer

Hvor ganske skrækkeligt…det lyder meget uheldigt. :brist:

Han faldt ned fra klatremiljøet og må være landet meget uheldigt:(Han krampede 2 gange da min svoger tog ham op og så var han død.Han nåede hverken at ringe til dyrlæge eller noget.Tror han har brækket ryggen eller nakken.:ked:Hilsen Ninna

Nej , hvor forfærdeligt :ked:

Åhh hvor frygtelig for den lille mis og hans nye familie - heldigvis gik det stærkt :ked:

Ej puha hvor skrækkeligt:ked::ked:

Åhh hvor er det dog frygteligt tragisk :ked:
God rejse lille mis :rip:

Åh det gør mig ondt!

RIP Bølle

Det var da ganske forfærdeligt! :ked:

Det gør mig ondt at læse hvad der er sket :ked::ked::ked::ked:hav en god rejse over broen lille mis:rip::rip:

Åh nej da Nina. Det var da frygteligt, stakkels lille Bølle. Hvordan dælen kan sådan noget da ske, ja han er jo selvfølgelig nok landet helt forkert eller ramt noget.
Det er jeg virkelig ked af at høre.:ked:

Det var synd! Godt, at den lille ikke led længe, men arme katteslaver med 2 hårde tab! :brist: :brist:
Den bedste trøst ville måske være at finde en voksen, sund kat til dem?

Hvor frygteligt.
Det er jeg ked af at høre.

R.I.P. Bølle :rip:

Øv, for et trist uheld :ked:

Åhh så frygteligt :ked:

R.I.P lille mis

Sikke en trist besked:ked: Stakkels lille Bølle, så kort et liv:brist:
R.I.P lille mis

God rejse over regnbue broen - er sikker på de andre tager godt imod dig derovre-love