Bølle staldmis i friheden

Nu laver jeg lige en tråd mere, da jeg har fået billeder fra min søster - og mon ikke I kan klare en tråd mere med Bølle :wehuu:

Her kan I så se Bølle nyde livet udenfor…men som jeg havde min søster altså problemer med at få ham på afstand, da han meget hellere vil nusses end at være fotomodel :slight_smile:




Høj haleføring og store ører. Det ser ud til at Den Røde Baron stortrives:)

De er intet mindre end fantastiske de billeder, Hanne!

Det tror jeg også han gør, altså trives - min søster siger at han stort set opholder sig i stalden eller på høloftet hele tiden, så han går ikke ret langt væk…endnu. Men mon ikke det betyder han synes han er havnet et ok sted :slight_smile:

Dejligt du kan lide dem :slight_smile:

Hvor er det skønt at se en så glad missekat.
Knus Elin

[quote=Nevadaisy;279320]Det tror jeg også han gør, altså trives - min søster siger at han stort set opholder sig i stalden eller på høloftet hele tiden, så han går ikke ret langt væk…endnu. Men mon ikke det betyder han synes han er havnet et ok sted :slight_smile:

Dejligt du kan lide dem :)[/quote]

Han har aldrig bevæget sig specielt langt væk. Det bare med hørelsen, hvis man nu liiige har fundet noget spændende… :ups: Og man må jo sige de har mange spændende ting som skal udforskes inden for egen grund, så det varer nok noget tid før han søger længere væk… Hvis han overhovedet gør det… :slight_smile:

Søren synes også de er flotte… :slight_smile: Får rigtig meget lyst til lige at række ud og kramme på ham…

Super flotte billeder.

Godt at høre at Bølle kan li sit nye liv som staldmis :slight_smile:

Hvor han da bare oser af selvtillid, den skønne rødtop :wehuu: :wehuu:

Og så det mælkeskæg… :inlove:

Han er ved at lægge sig en god pels til kan jeg se… :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er det bare nogen skønne billeder af en gudesmuk rødhåret gadedreng…

:tak: