Bombom, 6 kilos harmløs og glad kærlighedskat

Hæhæ!. Når han engang overvejer at vågne skal jeg nok slæbe ham med hen foran skærmen og lade ham få et selvtillidsboost :smiley:

[QUOTE=Eva;752748]Hold da op, hvor er Bom-Bom en smuksak - lad du ham roligt læse med. :smiley:

Når man er SÅ smuk er der ingen grund til ikke at være en lille smule selvglad :høhø:[/QUOTE]

Ja, ro på - knægten skal jo nødig gå glip af sine 20 timers søvn :smiley:

Men du kan altså roligt fortælle ham, at han er meget beundret på Kattegale :love2:

Det gør jeg så :D. Men jeg må hellere hviske så Misse ikke hører det og blir’ jaloux. Hun bryder sig ikke om at han puster sig for meget op. Man er jo en fin dame. Det forestiller jeg mig også at Ferina og Nikita er :). Lever de begge i bedste velgående?

[QUOTE=Eva;752791]Ja, ro på - knægten skal jo nødig gå glip af sine 20 timers søvn :smiley:

Men du kan altså roligt fortælle ham, at han er meget beundret på Kattegale :love2:[/QUOTE]

Ingen grund til at gøre Misse jaloux - du kan roligt sige det samme til hende :love2:

Ja, Ferina og Nikita lever i bedste velgående - de er knapt 16 og 12½ efterhånden, så de er ved at være et par halvældre damer :tihi:

Hvor er han en smuk blå-mis :hjerte:
Jeg er vild med blå misser :wehuu:

De er nogle dejlige, smukke og modne kvinder ;). Dem er der mange gode år i endnu - de par ting kan du så meddele dem fra mig :slight_smile:

[QUOTE=Eva;752807]Ingen grund til at gøre Misse jaloux - du kan roligt sige det samme til hende :love2:

Ja, Ferina og Nikita lever i bedste velgående - de er knapt 16 og 12½ efterhånden, så de er ved at være et par halvældre damer :tihi:[/QUOTE]

Jeg fortæller dem skam dagligt, hvor dejlige de er - og de labber det i sig :høhø:

…på jeg-ved-det-jo-godt-men-hvis-du-har-brug-for-at-sige-det-så-er-det-da-ok-med-mig-måden :D. (pppssst - det er jo derfor katte er liiiige en tand federe end hunde er :smiley: )

Sikke en smuksak :hjerte:

:slight_smile: :slight_smile:

Netop :wink: Som det så rammende blev udtrykt i en nylig citat-tråd: Hunde lytter. Mennesker tænker. Katte ved bare.

Han er da bare for smuk, dejlige billeder i det fri :slight_smile:

Skønne billeder af en smuk mis:wehuu:

Det varmer lidt om at andre også kan se at han er en skøn sag :). Tak for det!