Bommerter/sjove historier

Det kunne være lidt sjovt at høre jeres bommerter…:høhø:

Jeg har selv lavet en del, og hvis man lærer mig at kende, kan man godt regne med at historierne bliver fortalt… Så jeg kan godt starte ud…:

1. Bommert:
    Jeg er på Mc Donalds med min bror og daværende svoger. De siger til mig, at de skal have bananmilkshake, hvorefter jeg spørger:“Hvad smager det af?”:ups:
  2. Bommert:
    Min mor råber op til mig:“Der er maaaad!”, hvor efter jeg spørger, hvad vi skal have, og hun svarer åbenbart spaghetti, så siger jeg:“Jaa, jeg vil gerne have mad, hvis du smører!” :høhø:

Ingen - Slet intet sjovt fra mig af :smiley:

Det tror jeg ikke på:what:

[quote=Saphiira;531003]Det kunne være lidt sjovt at høre jeres bommerter…:høhø:

Jeg har selv lavet en del, og hvis man lærer mig at kende, kan man godt regne med at historierne bliver fortalt… Så jeg kan godt starte ud…:

1. Bommert:
    Jeg er på Mc Donalds med min bror og daværende svoger. De siger til mig, at de skal have bananmilkshake, hvorefter jeg spørger:“Hvad smager det af?”:ups:
  2. Bommert:
    Min mor råber op til mig:“Der er maaaad!”, hvor efter jeg spørger, hvad vi skal have, og hun svarer åbenbart spaghetti, så siger jeg:“Jaa, jeg vil gerne have mad, hvis du smører!” :høhø:[/quote]
    :lol:

Puha jeg har lavet mange pinlige ting:høhø:

I sommers var jeg i Sunny Beach med min mor, bror og svigerinde.
Vi kommer ind på en resturant og tjeneren siger høfligt, henvendt til min bror “gratis is til barnet” og peger på mig ( skal lige sige at jeg kun er 1,46 cm) min bror griner så og siger “barnet er skam voksen” og jeg skal fortælle tjeneren hvor gammel jeg er, i ren befippelse udbryder jeg 40 istedetfor 30! Ja ja mit engelske var lidt rusten den dag og min familie skreg af grin og den stakkels tjener blev helt forvirret… Lige siden har min bror mobbet mig med min “alder” han synes det er sjovt med en lillesøster som er ældre end ham

En af de MEST pinlige - for der er mange! - var da jeg var i byen i Århus, og - indrømmet lidt fuld - gik på Mcd på vej hjem. Jeg ku ikke forstå folk gloede sådan… Indtil jeg kom ud og opdager, at min dumme skjorte er gået op HELE VEJEN NED.

Jeg har med andre ord stået halvstiv i en kø på MCd i Århus i BH.

Godt nok klær folk i byen sig friskt, men mange må have tænkt - hende der - hun er godt nok frisk!

Det er 10 år siden, men jeg husker det som i går:-)

Der er rigtig mange, og jeg kan kun huske meget få af dem.

Men i går sagde min mand: “Jeg går lige over til naboen en timestid.”
Og jeg spurgte: “Hvornår kommer du hjem.?” :doh:

For et par dage siden kørte jeg til købmanden uden seddel, for jeg skulle bare ha’ rugbrød, franskbrød, mælk og kaffe, - det kunne jeg da huske

• Jeg kom hjem med franskbrød, mælk og kaffe… :dokdok: OG det er ikke kun alderen.!

:ups:

Hvor er de gode!:lol:
Så det ikke kun mig, der kan komme med dumme spørgsmål…:klapper:

Den bedste jeg kan komme på lige nu, er om min mor.
Hun og far var taget ud på en planteskole, for at købe en masse planter til haven. Det blev lidt sent og mor kunne godt regne ud hun ikke kunne plante dem alle samme dag/aften.
Hun spørger så den flinke mand de handlede med: Kan de godt tåle at stå ude hele natten???

Og ja det kunne de godt, for hun har en rigtig eventyrhave idag, men må til stadighed høre for denne bommert:):slight_smile:
Knus Elin

Den her historie er ikke om mig, men om nogle mænd i min familie.

Vi skulle til bryllup i syd-tyskland. Min ene søster skulle giftes.

Da vi møder min søsters svigerforældre lægger den ene mand i min familie ud med at sige: “Guten Heute Leute” !

Svigerfaderen hilser pænt på os alle og siger: “Grüss Gott”
hvortil en anden mand i familien svarer: “Aber ja” (han troede manden spurgte om det gik godt)

Behøver jeg sige at mine søstre og jeg stod og krummede tæer … kunne sådan ca. passe en str. 26 i sko … samtidig med at vi måtte kvæle nogle gevaldige fnis :klapper:

Idag da jeg skulle i skole var der meget glat og på en sti møder jeg en dame der holder fast i et plankeværk. Jeg tænker at hvis jeg glider så griber jeg da bare ud efter den hæk der var i den anden side af stien. Hvad jeg ikke lige havde tænkt på var at det var en tjørnehæk AVVVVVVVVVVVVVVVV

Åhåh… :lol:
Hiver lige den her op igen, for vi må da være flere, der har dummet sig mellem år og dag :?

Jeg har jokket godt i spinaten med en bestemt musikvideo - flere gange endda! :ups: Simpelthen ved at lægge den ud og juble, ihvertfald herinde, og vist også på andre kattefora :?:gruble::ups:
Det er en rap-agtig sag fra en TV-serie fra “da jeg var lille” /ca), og jeg fangede aldrig ret meget af den. Måske er det en af de serie-parodier, der går hen over hovedet på børn (det er først nu, at jeg forstår min mors begejstring for “Fint skal det være”-serien).
Men een episode gik rent ind i min krops rytmeboks:
The Alf Rap (aka "Stuck on Earth)!

:ups: Ja ja - det er først fornylig, at det går op for mig, at et af hovedpersonens karakteristika var en stor appetit på - katte! :blegne:
Sorry!
At servere den video med stor begejstring på et katte-forum, så kan man vist ikke få grønnere sokker :dokdok:

Flere bommerter derude? :ok:

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Hvor er det skønt jeg ikke er alene…! Nogen gange har jeg det med at spørge uden at have gennemtænkt det helt!
Jeg er født og opvokset i Københvan og bor nu i Nordsjælland.

Dagen efter nytår skulle jeg kører fra Jylland til Nordsjælland.
Jeg spørger så mine venner (i ramme alvor) om der gælder de samme færdselsregler som hjemme i Danmark…
De prøver at holde masken mens de siger ja.
Jeg siger så: Jeg spørger bare fordi jeg skal vide om det er en byzone eller landzone - bare så jeg ved hvor hurtigt jeg må køre…?
Nu bryder de helt ud i gråd-grin og siger at det må jeg selv tænke mig til…
Jeg tænker lidt over det og siger så: Nå men vi er jo i en slags by så er det ikke 50…? Eller må man køre stærkere i byen ligesom på deres motorveje?
Min kæreste forbarmer sig nu og siger: Nej skat, du må køre 50 ligesom derhjemme, indtil skiltene viser noget andet.
Mig: Okay, men jeg kunne jo ikke vide om der galt andre regler her.

Til mit forsvar skal det siges at jeg altid har haft lidt svært ved at forstå at Jylland var en del af Danmark… Og fyn også for den sags skyld…

Den omtalte by er forresten Randers…

Da jeg så denne tråd,tænkte jeg, at jeg da aldrig laver nogle bommerter:høhø:

Men,er vist kommet ind i en stime,for puha sikken en uge:ups:

Teenage-datter og jeg skulle til info-møde om gymnasiet.Vild stress med at komme hjem,lave mad,spise osv.Vi er dog noget sent på den,men kan vel nå det.I bilen får jeg heldigvis kigget på uret og vi er en time for tidligt på den:dokdok:

Teenage-datter og jeg skulle til info-møde om ungdomsuddannelser.Vild stress med at komme hjem,lave mad,spise osv.skal lige checke adressen på skolen og opdager at mødet var fra kl 17-19 og ikke kl19-21:dokdok:

Senere samme aften fik familien endnu mere at grine af,jeg sad med den bærbare og bandede over at den ikke virkede:GRR:indtil min datter bemærkede at jeg vist var blevet for vant til at bruge I pad og man altså skal bruge tasterne på en pcer:besvimer:

Tine

I sommers da jeg lå i løbegården og solede mig, spurgte min teenager datter’s veninde hende om jeg ikke blev ternet når jeg lå der.
Løbegården er overdækket med voilernet :tihi:

For ikke ret længe siden, havde jeg drukket mig en ordentlig brandert på.
Mig og veninde skulle i byen, hun fik hevet mig ned gennem gaderne, selvom mine ben ikke var ret gode, men afsted kom vi dog.
Da vi var nået over byens største lyskryds, SÅ skulle jeg tisse, hev bukserne ned og satte mig og tissede.
MIDT i helsingør.
Hun skreg af grin og sagde at jeg kunne da ikke bare sidde der, tænk hvis politiet kom.
Da jeg skulle rejse mig igen, måtte jeg omklamre en lygtepæl, fik en stor hudafskrabning på det ene knæ
Det var bare så griner…
Men når man skal så skal man…grin…
Næste gang drikker jeg ikke en hel flaske rom på 3 timer…
hihihi
Håber ingen så det ! hihihi

Wow - der er godt nok sjove bommerter i alle kalibre her LOL

Åhhr, jeg har en…men ved snart ikke om det er godt at nævne den :gruble:

Nå, men jeg var så smart engang at spørge en veninde om hvordan hun lavede gange tegn på computeren ( det havde undret mig en del )

Da hun svarede, at hun da bare brugte alm. bogstav x… ja, da fik jeg røde ører.

Man er vel blondine :ups:

Jeg har for nylig skiftet mobilselskab, og fik i den forbindelse tilsendt nyt sim-kort og kode. På den dato hvor skiftet skulle ske, havde jeg i første omgang helt glemt det. Så jeg kunne ikke forstå hvorfor min mobil ikke virkede, da jeg skulle altså bruge den. Ganske vist vågnede jeg den morgen med migræne, og så tænker jeg ikke helt så klart, men omsider kom jeg da i tanke om at det jo var dagen, hvor jeg skiftede selskab.

Men så blev jeg mere og mere sur og gal i betrækket, for hvorfor pokker havde de så ikke fået skiftet over, så skidtet virkede?! Jeg skulle faktisk lige til at ringe og brokke mig, da jeg kom i tanke om at det måske ville være en rigtig god idé at skifte simkortet først, inden jeg brokkede mig :ups:

Ny bekendt under smalltalken ved det fine middagsselskab, ved besvarelse af spørgsmålet om hvilke dyr, h*n har:
Jeg har to islænderheste, tre schæferhunde og to norske skovkatte…
Mig, eftertænksomt spørgende: Nåeh… har du så også kat?