Bøn til mænd/folk med mænd på colourpointens hobby udstilling

Jeg har en alternativ forespørgsel. Har en kat der er bange for mænd. Derfor vil jeg gerne have hun hilser på flest mulig af det køn:)

Så hvis du er en mand eller har en mand eller søn med på Colourpointen har jeg en stor bøn.

Vil i så ikke sende komme forbi/ sende dem forbi og hilse på Fjummer så hun kan se mænd altså ikke bider. Kan jo håbe hun på den måde kan indse mænd slet ikke er så farlige som ham der skadede hende som killing:bebe::bebe::bebe:

er det ikke bedre at få mændene hjem til jer hvor hun er i normale omgivelser??

Nej for hjemme er hun ikke særlig selskabelig men inde i udstil buret er hun mere modig. Herhjemme er det “for let” for hende at gemme sig når der er gæster og så gør hun det. Var via udstil jeg fik hende gjort tryg ved fremmede kvinder ved langsomt at vænne hende til kontakten på denne måde. Hun føler sig sjovt nok ret tryg og modig inde i udstilling burene uden for buret bliver hun til tider lidt usikker(meget af uden for buret usikkerheden er så pga jeg er nervøs på udstil har jeg opdaget) :slight_smile:

Jeg vil helt klart anbefale det modsatte.
Hun kunne jo forbinde udstilling med noget ikke så rart, så lad være med at “kaste” hende ud i noget der ikke er rart for hende.
Lad dagen gå, og se hvad der sker.

ps har sendt dig en PB

jeg håber der er nogle søde, rare mænd der vil kigge forbi dit bur, så fjummer kan finde ud af at de er altså ikke farligere end kvinder.
det er jo ikke udstillingen hun synes er farlig (ihvertfald ikke den opfattelse jeg havde i haderslev)