Bønner

Jeg skal bruge sorte eller brune bønner i suppen i aften. (Det står der).

Men Rema havde “kun” Red Kidney, Black eye, pinto og nogle hvide. Der er vel ingen af dem, som går som brune eller sorte??? :?:?

:ups:

Det er ikke helt det samme, såvidt jeg ved (rettes gerne af bønne folk tihi)

Men umiddelbart vil jeg mene at du sagtens kan bruge en af de andre typer af bønner.
Bønner skal som regel udblødes natten over inden brug, så det kan være du skal vælge nogle af dem på dåse, så du kan springe det trin over.

[QUOTE=Gucci;820215]Det er ikke helt det samme, såvidt jeg ved (rettes gerne af bønne folk tihi)

Men umiddelbart vil jeg mene at du sagtens kan bruge en af de andre typer af bønner.
Bønner skal som regel udblødes natten over inden brug, så det kan være du skal vælge nogle af dem på dåse, så du kan springe det trin over.[/QUOTE]

Arh for pokker. Der skred min madplan. Nå, men må bytte lidt rundt :slight_smile: For vil gerne prøve dem “hj.lavet”. Har ikke haft den store succes med dåse-bønner - bortset fra dem i tomatsauce :høhø:
Mange tak :slight_smile:

Jeg ville vælge Pinto, dem kan jeg godt lide.
Brug dåse - de er ofte nemmere at have med at gøre, men der er stor forskel på kvaliteten. Kender ikke Remas.
Hvis du sender mig en e-mail (via linket på min profilside, ikke PB), så skal jeg gerne sende dig min fil om nem brug af bønner :slight_smile:

[QUOTE=Bølle-missen;820207]Jeg skal bruge sorte eller brune bønner i suppen i aften. (Det står der).

Men Rema havde “kun” Red Kidney, Black eye, pinto og nogle hvide. Der er vel ingen af dem, som går som brune eller sorte??? :?:?

:ups:[/QUOTE]

Suppe og bønner = to ting jeg godt kan lide :slight_smile:

Må jeg bede om opskriften?