Bonnie Dyrecenter

Hej kære med-katteelskere!
Imorgen har jeg tænkt mig at tage toget til Helsingør, og se efter legetøj i Bonnie Dyrecenter.

Er der nogle af jer der har købt/kigget legetøj i den kæde, og har de noget der er noget værd?

På forhånd tak :slight_smile:

Næ men jeg så i Bilka reklamen at de havde noget sjovt legetøj til misser :slight_smile:

Tror du får mere ud af at tage i Maxi Zoo, jeg er tit i Mega Bonnie Dyrecenter i Helsingør, da jeg bor ret tæt på. Men der er ikke rigtigt noget at komme efter andet end mad og grus.

Jeg tror Bonnie’s legetøj er samme mærker som i andre dyrbutikker, eneste forskeæl i de forskællige butikker er vel prisen, og udvalget.

er ofte i Bonniers i Helsingør da mine forældre bor i Dronningmølle…

det eneste jeg køber hos dem er grus da jeg får leveret massive mængder fragtfrit til rigtig god pris :slight_smile:

deres øvrige udvalg er ikke imponerende… prøv at rulle en sølvpapirs kugle eller noget i den stil… min erfaring er at katte meget hellere vil lege med selvopfundet legetøj end det vi køber til dem…

jeg har for en formue men ikke om de gider… men min kuglepen… DEN er et hit

[quote=Battlestar;422951]er ofte i Bonniers i Helsingør da mine forældre bor i Dronningmølle…

det eneste jeg køber hos dem er grus da jeg får leveret massive mængder fragtfrit til rigtig god pris :slight_smile:

deres øvrige udvalg er ikke imponerende… prøv at rulle en sølvpapirs kugle eller noget i den stil… min erfaring er at katte meget hellere vil lege med selvopfundet legetøj end det vi køber til dem…

jeg har for en formue men ikke om de gider… men min kuglepen… DEN er et hit[/quote]

Tak for svarene alle sammen :slight_smile:
Ja kuglepenne er Victor også rigtig glad for! Og tomme toilet-ruller :wehu:
Derudover er han lige nu travlt optaget af en stor papkasse jeg netop har fået fra zooplus, hvor der har været 15 kg kattegrus i, men han har det bare med at tisse i papkasser, så den får desværre ikke lov at blive stående herinde ret længe :tihi:

Kork-propper fra vin, eller endnu bedre champagne, da de er lidt ‘skæve’, er det helt store hit hjemme hos os.

Og så får man jo også selv lidt fornøjelse, når legetøjet skal fremskaffes.

Ud over det, er indpaknings-papir, pap-kasser, legetøjs-mus, tøj-bamser i alle mulige og umulige størrelser også til stor fornøjelse for katte-dyrene her i huset.

:slight_smile:

Hoppe bolde er et hit hjemme hos os…
Dog tror jeg vores underbo er uenig:høhø::ked:

Vi har fået sådan en mus købt i maxi zoo. Den piber/kvidrer når den bliver bevæget det mindste… Størrere hit har vi næppe haft herhjemme.
Eneste ulempe var at den ikke kunne slukkes, så vi gemte den i et skab om natten!!! Nu er lyden forlængst død og musen yderst klam, men kors i hytten, hvor er den populær endnu…
En dabird vil jeg også foreslå.
“Hørmerer” bruger vi mange af…
Diverse fuglefjer…
papkasser…
:slight_smile:

Skruelåg fra f.eks sodavandsflasker :slight_smile:

sugerør er et hit herhjemme

Vin propper og Sussies hørmer det er MEGET stor hit her hjemme …

og hårelastikker -høhø

Nu bliver jeg altså nød til at spørge, hvad er de der “hørmere”?

Hvis du kigger på Lisbeths billede her [ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=20920[/ame]

så er den stribede ting en rigtig hørmer - de stinker simpelthen af sure
tæer, og kattene går helt amok :tihi:

[quote=Charlotte Oeh.;423389]Hvis du kigger på Lisbeths billede her http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=20920

så er den stribede ting en rigtig hørmer - de stinker simpelthen af sure
tæer, og kattene går helt amok :tihi:[/quote]

Hej Charlotte:). Enten har du linket til noget forkert ellers er det mig der er lidt halvblind:ups:. Det er fuldt muligt men ved stadig ikke hvad det er:tihi:

Det er den der rød-og hvidstribede trekantede ting, som i øvrigt ser helt
harmløs ud, men som stinker som bare pokker :høhø:

[quote=Charlotte Oeh.;423403]Det er den der rød-og hvidstribede trekantede ting, som i øvrigt ser helt
harmløs ud, men som stinker som bare pokker :høhø:[/quote]

Tak for tålmodigheden:tihi:. Ja den havde jeg ikke lige mistænkt:høhø: Hvad er der i den siden den hørmer sådan?

Det er den der lille bolsje-rød-hvide-stribede tingest der ligger halvvejs gemt under katten på de første par billeder. Det er baldrian eller kattegræs der er i (husker ikke lige hvad) :slight_smile: og ja, det stinker! -høhø

Niksen biksen, de er meget forbudte her. Jeg leder altid febrilsk efter dem, hvis jeg opdager, at jeg har tabt en, for er så bange for, at de ender i maven på en kat.
Jeg har et par katte, der er utroligt glade for små mus. Det er så lidt et arbejde at finde nogle gode nogen uden plastikøjne og -snuder, der ligeledes kan havne i kattemaver.
Hm… en rund kuglebane, findes i mange slags, jeg har den her: Katzenspielzeug Beschäftigung (elektrisch) kaufen | zooplus Nogle af kattene elsker at lege med den fra tid til anden. Andre er glade for at kradse i pappet i midten. Det holder faktisk ok og kan desuden skiftes (fjummeren er fjernet, da jeg fik en kat, der bed i metalspiralen, og det syntes jeg ikke hendes tænder kunne holde til).
Haha, jeg skriver ikke om andet en skrækscenarier, men mit kattelegetøj er også udvalg lidt hysterisk.
Fjer i snor er hit, men ligger aldrig frit fremme.