Bonuspoint hos Zooplus

Har lige været inde og handle foder på Zooplus igen.

Kan se at man opnår bonus point hver gang man handler, 1 EUR = 1 point.
Jeg har lige bestilt en “tønde” til misserne, med huler og kradsestof.

Som jeg kan se det, bliver den leveret gratis sammen med min levering.

Er der andre som har set at man optjener disse point, og evt ved om det er en god/solid tønde som man får?

Ja vi optjener point hver gang. Synes dog at de ting man kan vælge er lidt kedelige. Så det bliver mest til lidt gnaverfoder til kaninerne. Har ikke prøvet at bestille tønden dog :slight_smile:

Ja, jeg ved det :slight_smile:

Yep - Jeg venter på at jeg kan bestille et kradsetræ til 1500point… så skal bare liiiiiiige handle for 1500£:uha:

Jeg har ikke kunnet finde ud af at registrere mig til de point :frowning: Den vil ikke acceptere postnummeret, uanset om jeg skriver 2600, DK-2600 eller dk2600.

Hvad har I gjort?

[quote=Charlotte Oeh.;182497]Jeg har ikke kunnet finde ud af at registrere mig til de point :frowning: Den vil ikke acceptere postnummeret, uanset om jeg skriver 2600, DK-2600 eller dk2600.

Hvad har I gjort?[/quote]

Zooplus-point skal du ikke registrere dig til - det skal du til nogle andre point, de reklamerer for og som jeg ikke lige kan huske navnet på. De gælder kun for England, desværre :frowning:

Okay - tak :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;182497]Jeg har ikke kunnet finde ud af at registrere mig til de point :frowning: Den vil ikke acceptere postnummeret, uanset om jeg skriver 2600, DK-2600 eller dk2600.

Hvad har I gjort?[/quote]
Jeg har prøvet at registrere mig til Ipoint (tror jeg, det hedder), men med samme resultat som dit, så jeg “nøjes” med de alm. point.

Jeg var så ikke klar over, at der var to forskellige slags point - men det kan jeg måske se, hvis jeg logger mig ind :?

Jeg fik også en af de bonuspoint-kradsetønder sidste år.
De er ikke pels/plys-belagt rundt om indgangene til hulerne (som dem man køber herhjemme ofte er), men det fungerer rigtigt godt, - og bliver brugt rigtigt meget som liggeplads og kradsetræ.
Så herfra er det absolut :ok:.

Og det bliver leveret gratis med resten af din bestilling :slight_smile:

[quote=Churchtown;182591]Jeg fik også en af de bonuspoint-kradsetønder sidste år.
De er ikke pels/plys-belagt rundt om indgangene til hulerne (som dem man køber herhjemme ofte er), men det fungerer rigtigt godt, - og bliver brugt rigtigt meget som liggeplads og kradsetræ.
Så herfra er det absolut :ok:.

Og det bliver leveret gratis med resten af din bestilling :)[/quote]

Fint så lyder det da til at den er værd at få hjem :slight_smile:

Var ikke klar over at der var forskellige slags point, det var ret tilfældigt at jeg opdagede igår at jeg havde nogle point.

Har lige sendt Zooplus en mail om problemet med registrering til Ipoint.

Så har du måske en masse optjente zooplus-point?? -høhø Det er værd at tjekke ud… Hvis man kan lide nogle af de ting man kan vælge. Ellers er der jo altid noget Hill’s man kan vælge :slight_smile:

Har du fået svar fra Zooplus omkring det?

Nej - desværre :frowning: