mit bette pus Regina har tynd mave og har været ved dr.dyr i torsdag og fik 1 ampul primperan 1 ml noromox 1 ml dexafort 1 ml buscopan og vi giver hende clavbactin 2 x dagen og buscopan 3 x dagen og det er gået fra gul og til brun men ikke fast i nu, hun får vådfoder sheba tilføjet vand, og spiser det hele plus hun også går i tørrekosten og har det meget bedre, men jeg tænker om der er mere jeg kan gøre for mit bette pus? skulle jeg prøve med husk ? skift vådfoder ? i må meget gerne komme med forslag, da jeg ikke lige har prøvet det her før,
Du kan evt. prøve Zoolac. Det er mælkesyrebakterier i pastaform og fås hos dyrlægen. Hvis du ikke har mulighed for at komme til dyrlægen lige nu og her, kan du også give hende en Paraghurt-tablet (til mennesker), hvis du skulle ligge inde med sådan nogle.
Hvis hun stadig får medicin, skal du ikke give både medicin og mælkesyrebakterier samtidig. Lad der gå nogle timer imellem.
[QUOTE=galath;1200728]Du kan evt. prøve Zoolac. Det er mælkesyrebakterier i pastaform og fås hos dyrlægen. Hvis du ikke har mulighed for at komme til dyrlægen lige nu og her, kan du også give hende en Paraghurt-tablet (til mennesker), hvis du skulle ligge inde med sådan nogle.
[/QUOTE]
Mit apotek sælger også Zoolac
tak for de gode råd jeg prøve at gå på apotek
Velassorterede dyreforretninger gør også og jeg er lige ved at tro det også kan købes i Plantorama.
Og jeg synes faktisk at huske at jeg så det i Maxi Zoo forleden dag
Hej Når jeg har haft killinger, har jeg vænnet dem til, at få Yoghurt blandet i deres mad, då derfor kan alle mine katte lide smagen af yoghurt, og det er et dejligt nemt produkt,at få fat i hvis der har været lidt udu med maverne [](javascript:void(0))
Cats og Conni
Kunne lyde som Giardia antibiotikaen holder lidt nede, men kun mens behandling står på. Der skal anden medicin osv. til. Lugt normal sursød
jeg skal ringe til dr dyr på mandag, jeg har lige været inde og læse om Giardia det vil sige at måske er Olivia der har smitte hende, da Olivia aldrig har haft tynd mave på den måde kun når hun har fået noget tørrekost der ikke lige var sagen, øv altså hvis det er det, den står hvis lige på den stor rengøring igen, jeg krydser finger for det ikke er,
jeg ringede til dr dyr idag og vi blev enig om at lave den hele stor prøve på Regina`s lort, så har jeg prøvet det, så på torsdag/fredag skulle jeg gerne vide mere,