Bord grill?

Er der nogle af jer, der har erfaring med bord grill? Og i så fald hvilke?

Jeg bor i lejlighed uden “ude mulighed” men for filan da, hvor jeg savner at grille og det er bare ikke det samme i ovnen. Så jeg tænker om en bordgrill vil kunne give bare LIDT “sommer fornemmelse”…? :savle:

Jeg er nødt til at kigge på prisen (kattene skal have nyt kradsetræ - og det er 1000 gange vigtigere end grill) men ud fra fx pricerunner, findes de til fornuftige penge - og hvor de samtidig ser “håndtér bare” ud :stuck_out_tongue:

har du ikke en form for altan el noget, så kan du nemlig købe ret små kuglegrills, mener webers hedder smokey joe og den er faktisk ret billig eller hvis det skal være en gasgrill har weber en ganske udmærker minigrill der hedder q100.
elektriske bordgrills kan da være ganske udmærkede, men grill-effekten er der bare ikke, om vinteren når det er koldt til at grille ude har vi en grillpande som vi bruger til vores komfur, den er ihvertfald mindst lige så god som en elektrisk bordgrill

Vi har en el-grill.

Det er (selvfølgelig :D) en Weber, og den hedder Q240.
Den giver samme gode grillsmag som en traditionel kul- eller gasgrill.

Den må, som alle andre typer griller, naturligvis ikke bruges indedørs.

Jeg har desværre ingen ude plads/mulighed overhovedet :frowning:

Så en grill pande vil måske være et bedre alternativ end en bord grill? Jeg vil jo “bare” kunne “grille” kylling, pølser, grøntsager og den slags små ting… :slight_smile:

en hel kylling vil jeg mene vil tage noget der ligner et årtusinde før den er tilberedt, ihvertfald hvis det er på en el-bordgrill, kyllingestykker kan godt gå an.
hvis du vil stege pølser o.lign kan en el bordgrill godt bruges, det kommer da lidt derhen ad

Hihi - glemte at sige at jeg netop bare tænkte på kyllinge fillet. Og grill spyd, pølser, majs kolber og andet grønt :wink:

(Ville da nå at kradse af inden en hel kylling var færdig:tihi:)