Børnehaven i marts

Det kan være ret svært at få lov til at tage billeder i børnehaven i øjeblikket, for der er altid nogle voksne, der synes det er nødvendigt at stå lige midt foran kameraet :slight_smile: Snowfall, Cup Cake og Iben deler teltlejren - i alt 6 killinger - mellem sig. Independence Day fik ikke lov at blive parret, da de andre var i løbetid, men det er lige meget, så hjælper hun bare med at passe deres killinger :hjerte: Så ialt 4 voksne hunner til at passe 6 dejlige små: 3 korthårede og 3 bimsedyr. Og her er lidt indtryk i varierende kvalitet, taget over nogle dage :wink: Nej, jeg kan ikke sætte navn på dem allesammen - jeg skal prøve med dem jeg er sikre på :slight_smile:
VH
Susanne

Lillebitte Lejfine :slight_smile:

De 2 tortier!

Det må være Regina.

nøj hvor hygsomt :smiley:

Den børnehave er vist noget overbemandet. :thumbup: Det er svært at stå for så meget nuttethed!

Det er teamwork. Det må være skønt at have sådan en flok tanter som gerne vil hjælpe med og at de kan enes om det!

Hjælp, jeg bliver skruk af dejlige killinger

Jeg bliver også skruk!! Heldigvis kender jeg et par stykker som har killinger, så må jeg se om jeg kan få fedtet mig ind til et besøg så jeg kan få styret mine lyster!! :høhø:

Hmmm :gruble:Nu skal jeg vist også snart ind at have afleveret de Kattemagasiner hos dig :lys-ide: :høhø:
Den børnehave vil jeg i hvert fald gerne besøge :wehuu:
(+ Lille Lejf)

Sådan et dejligt syn… :hjerte:

Når nogen siger, at katte ikke er sociale, skal man da bare vise dem sådan nogle billeder og fortælle historien. Og bagefter en omgang billeder, hvor nogle af killingerne er kommet ud i deres nye hjem og bliver passet og plejet af en kærlig onkel (når han altså lige er kommet sig over første dags chok). Jo, kattene er blevet sociale dyr - det har 6000 års domesticering sørget for. :slight_smile:

Sikken da en herlig børnehave! Jeg glæder mig til at se dem alle blive store og fine - de må da blive nogle runde basser med så mange mødre :hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;1163810]Sådan et dejligt syn… :hjerte:

Når nogen siger, at katte ikke er sociale, skal man da bare vise dem sådan nogle billeder og fortælle historien. Og bagefter en omgang billeder, hvor nogle af killingerne er kommet ud i deres nye hjem og bliver passet og plejet af en kærlig onkel (når han altså lige er kommet sig over første dags chok). Jo, kattene er blevet sociale dyr - det har 6000 års domesticering sørget for. :)[/QUOTE]

Og især racekatte - men jeg erindrer også min barndom, hvor vi ude hos mine bedsteforældre på deres nedlagte landbrug, havde to killinger, der blev passet af to hunkatte… Hvem der egentlig var mor til dem eller om de havde fået en hver fandt vi aldrig ud af. Der var en sort mormis og en rundstrikket mormis, og den samme farve i killing, så de blev tildelt den korrekte farve hver :tihi: De tog sig i hvert fald af dem til UG!

Det første foto er virkelig verdensklasse :slight_smile:
Jeg er lige ved at nurse en, men hvis jeg gør plads, kan du så ikke bare ligge dig til rette lille ven :hjerte: