Børsten

Det er så sjovt at have vores fem drenge at betragte herhjemme - trods nogle ligheder i nogles stamtavler, så er de en del forskellige -forelsket

Men jeg synes lige I skulle have et billede af vores børste;

Han er fræk som en slagterhund, kender ikke ordet nej, og elsker at kanøfle de andre. Han kan sagtens gå på opdagelse fra rum til rum for at se hvor de andre er, så han kan få en lille lege slåskamp igang -tihi Ingen af dem har specielt respekt for ham eller er bange for ham, så for det meste ser de bare opgivende ud, når han kommer og bider dem i nakken feks -muhaha

Rocky elsker at blive nusset ved at blive taget op og så skal det helst være lidt voldsomt. Han tager imod ved havelågen hver dag, når man kommer hjem, og går ikke sin vej igen før han er blevet taget op og kysset og nusset Og hvis han vil i kontakt så “bonker” han gerne hele sit hoved ind i armen eller kroppen på dig, til du adlyder :smiley:

Det nyeste børste-tricks han har fundet på, er hans forelskelse i badeværelsesvandhanen/håndvasken… den skal han lige besøge nogle gange om dagen - drikke lidt vand fra bunden af vasken (det er BEDST hvis en lige har børstet tænder -uha) og ellers stort set ligge i vejen når man skal bruge den -høhø

Jow jow man keder sig aldrig med de Coons der -wehuu

Han er godt nok en lækker børste -wehuu

Nuurh, en lækker (hår)børste. -wehuu Han lyder som en sjov fætter. -tihi

Det er han godt nok også - et livsstykke uden lige -høhø

-tihi -tihi
Iih, mig også have en Maine Coon. -upssa

Tak for en sjov beretning om en skøn mis. Han ser bare rigtig dejlig ud -forelsket

-LOL fed beretning Mette :slight_smile: sikke en skøn missen du har der… både i fortælling og i udseende :slight_smile:

Han lyder da godt nok skøn :smiley: :smiley: -wehuu

Hvor er han LÆKKER - skøn farve også -thumbs

-wehuuDet er nu sjovt
for min Anders Lund Madsen (det er ham som er mit “logo”)
Han “stanger” og holder ikke op, før han bliver over-kysset

Det er lige før jeg vælter.

Han er bare så voldsom og dejlig.
Ligesom din Rocky -love

Ærbødige hilsner
fra Anders Lund Madsen og Mona -wehuu

Sådan en børste gad jeg godt have;o))
Knus Elin

Dejlig børste - en af dem man ikke kan leve uden, og når man først er blevet børstegal, må man bare have dem i andre farver også -tihi

Åh han ser skøn ud!:slight_smile:

[QUOTE=Mona;68216]-wehuuDet er nu sjovt
for min Anders Lund Madsen (det er ham som er mit “logo”)
Han “stanger” og holder ikke op, før han bliver over-kysset

Det er lige før jeg vælter.

Han er bare så voldsom og dejlig.
Ligesom din Rocky -love

Ærbødige hilsner
fra Anders Lund Madsen og Mona -wehuu[/QUOTE]

Men nu er de jo også ret meget i familie - ja faktisk genetisk ens - så måske der er gået noget arvelighed ind der -høhø

Jeg må møde ham en dag -forelsket

-høhø-høhø-høhø

Han er smuk -wehuu

Tak for de søde kommentarer om vores frække børste -høhø

Jeg nægter at tro på, at sådan en flot fyr kan være en børste!

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

Han er nok bare et lille misforstået lamseben, der aldrig kunne drømme om, at gøre noget forkert!

-LOL-LOL-LOL-LOL

Sikke da en dejlig historie om en rigtig smuk og lækker personlighed-wehuu

[quote=Eva;69944]Jeg nægter at tro på, at sådan en flot fyr kan være en børste!

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

Han er nok bare et lille misforstået lamseben, der aldrig kunne drømme om, at gøre noget forkert!

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Nååerh ja det er da det -tihi

Så når han negler rugbrødet, så er det fordi han er sulten? Og når han ligger i håndvasken er det fordi der ikke er plads andre steder? og når han kanøfler de andre er det fordi de trænger til motion? -LOL

Han er en børste - men jeg elsker ham for det… lige så fræk han er, lige så kyssekrammenusse dejlig er han også -wehuu