Vi er to meget unge og artige fyre, som netop har hørt grimme rygter om, at Hende Med Madskålen, som vi bor hos, har tænkt sig at bortadoptere de to børn, som vi elsker så højt. Vi poster dette i et sidste håb om hjælp!
Hvad skal vi dog gøre?
Tror I det er fordi, at vi er bøsser, at vi ikke må beholde de to drenge, som Hende Med Madskålen ellers først gav os at passe på?
Vores små hjerter er knuste alene ved tanken om at sige farvel.
Her er nogle familiefotos, som beviser vores store kærlighed. Vi er ret rystede over, at vores seksualitet virkelig har så meget at sige. Vores bofæller Nanoq og Tara kærester da også ind imellem - og de er næsten fætter og kusine… Alligevel rammer denne store sorg os!
Hende Med Madskålen påstår, at vi vidste dette fra start, men da vi er katte nægter vi naturligvis et hvert kendskab kategorisk!
Vi har spurgt Tara, som er den eneste hun vi kender (vi kendte en gang en der hed Maggie, men hende smed Tara ud pga en uoverensstemmelse over Nanoq - kvinder! Godt vi er bøsser!)
Er der nogle derude, som ville være rugemor?
Hov Tip siger lige, at vi er kastrater! HVAD!
Øjeblik der er vist lige nogle ting som jeg skal have talt med Hende Med Madskålen om!
Noget hun aldrig har sagt!
…
Så er det ordnet. Jeps vi er kastrater… Så vi skal adoptere igen, hvis det er…
Og det er så svært for os, som bøssekatte at få lov til det:-(
Jeg skal prøve at finde en ny lille missedreng til jer, jeg lover at gå igang med at lede med det samme.
Kærlige mjav fra Maggie, som i altid var så søde mod
I kan godt fortælle Hende med Madskålene hun blot kan sige til.
To smukke mislinger af hunkøn og omkring 8 uger står parat med deres vadsække (tørkost, LUX og Kylsibobber) og habbengut (nullerputsenge)…det er blot om at få Hende med Madskålene til at Ringe til Nanoq og Tara første mor.
I må fedte for Hende med Madskålene iaften…nullerput hendes ekstra og vis hvor sødde I er
Lige en rettelse - som viser, hvor SLEMT vi har det herhjemme, Brita… suk - hun hedder Hende med MadskåLEN… ikke i flertal men ental… og vi lyver aldrig!