Bøvet kat

Nu ser vi alle de smukke misser i har og sommetider er jeg ved at tro mine falder helt udenfor.
Enten ligger de og sover på underlige måder, eller kommer ind med sorte fødder eller som her, ser bare bøvet ud.
Har i slet ikke en kat eller to der ser bøvet/dum ud engang imellem:tihi:
Knus Elin

Kender det godt, det er bare ikke altid at vores skønheder viser sig fra deres bedste side:-) hehe…

Her er Athene midt i en leg…

Anton Husmis:

Hæ skøre kræ, særlig det øverste er jeg vild med.
Anton ser ret afslappet ud, sådan som han hænger.:tihi:
Knus Elin

Ikke det bedste billedet af Jesper :slight_smile:

Han mangler kun en kold øl og fodbold på tv, så er den hjemme:):slight_smile:
Knus Elin

Elin - vil du lige skamme dig. :uha:

Der er da ingen af dine katte, der er bøvede, de er allesammen smukke og dejlige. :wehuu:

Også Hans Otto, selvom tungen hænger ud. :thumbup:

Jo da, de ser tit ret uintelligente ud :tihi:

Det synes jeg er lidt sjovt :tihi:

Hahaha, hvor ser jeres katte bøvede ud :klapper::klapper::klapper:

Godt at jeg ikke kan finde ud af at tage billeder, hvor man kan se noget som helst, for så længe der ikke er beviser på det modsatte, vil jeg bare hårdnakket påstå, at mine altid ser skønne og dejlige ud :wehu:

mvh. tina

Tjaaaa det der er lige ved at slå Otto:tihi::tihi:

[quote=Blabl;373870]

Det synes jeg er lidt sjovt :tihi:[/quote]

Altså du behøvede da ikke dyppe katten i en balje vand, for at få den til at se sjov ud, lidt tungerækkeri havde da været nok-LOL-LOL
Knus Elin

Her i husstanden, er der ihvertfald ingen bøvede katte :cool:

Åh nej, det billede lagde du bare ikke ind !! :S

Her er et par af Emil (den ene taget i hans ‘skaldede mave’ periode - jeg kan berolige med at maven er fint dunet igen :)). Fra Emma skulle jeg hilse og sige at ‘Pæne piger er ALDRIG bøvede!!’ :høhø:

[quote=Skattekat;373946]Her i husstanden, er der ihvertfald ingen bøvede katte :cool:

Åh nej, det billede lagde du bare ikke ind !! :S

[/quote]
Nej det kan jeg godt se:tihi::tihi:

[quote=Ayoe;373948]Her er et par af Emil (den ene taget i hans ‘skaldede mave’ periode - jeg kan berolige med at maven er fint dunet igen :)). Fra Emma skulle jeg hilse og sige at ‘Pæne piger er ALDRIG bøvede!!’ :høhø:

[/quote]
Og det regner Emma med vi tror på, for så har hun aldrig mødt Betterøv:tihi::tihi:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;373987]

Og det regner Emma med vi tror på, for så har hun aldrig mødt Betterøv:tihi::tihi:
Knus Elin[/quote]

:yah: Det vil jeg hilse frøkenen og sige!!

[quote=DK Thomani;373839]Anton Husmis:

[/quote]

Øhh… Jeg tager lige dit billede og laver en kopi af det. Tilsætter en af mine ildere og vupti:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=11734&highlight=kyrie flere billeder her af kiksede katte :slight_smile:

Jeg bor simpelthen sammen med den mest bøvede kat i verden - bare spørg hans opdrætter :tihi:

Det er i hvert fald med god grund at han bliver benævnt Hofnarren i det royale ensemble herhjemme.

…og det er blot et lille kig i de gamle arkiver :ups:

Bøvet katte eller ej … De er nu skønne :wehuu::wehuu:

:slight_smile:

Lidt bøvet ser man jo ud, med tungen udenfor