Boy team?

Nåh, nu har vi kigget nærmere på vores C-kuld, og vi tror fortsat at Delia har valgt at berige os med tre styks knægte, men hvad siger I?

Lilla

Grøn

Pink

KH

Sofie

jeg syntes også det ligner 3 små søde katte-drenge :smiley:

-høhø er selv glad når jeg har en tortie i kuld - så er der jo en næsten helt sikker reference…

[quote=Musashi;203737]jeg syntes også det ligner 3 små søde katte-drenge :smiley:

-høhø er selv glad når jeg har en tortie i kuld - så er der jo en næsten helt sikker reference…[/quote]

Det kan jeg forstå, det må i det hele taget være dejligt at kunne se farver fra starten, selvom det selvfølgeligt også har sin charme at gå og gætte farver. :wink:

Man må jo sige de er veludrustede…så deres far må være stolt af sine sønner. :slight_smile:

yep så længe der ikke er sølv med i spillet så er det jo dejligt nemt at man fra første dag kan se farver :slight_smile: …rød eller rød tabby kan dog være lidt svært syntes jeg

men helt rigtigt; det er da også hyggeligt at se hvad det udvikler sig til med farver - håber du får de farver du har øverst på ønske-listen :smiley:

Der er mulighed for chokolade og lilla, og efter der ikke er nogen piger, så synes jeg det kunne være lidt sjovt at få begge dele, ellers havde drømmen været chokolademasket piger. :wink:

det er også smukke farver - selv er jeg vild med lilla !

Jeg vil også gætte på 3 lækre drenge men hvad ved jeg om køn Arthur var jo en Annabella i 5-6 uger -LOL-LOL-LOL