Hun er blevet bedre… Hun larmer ikke så meget af ham mere og det er meget sjældent hun løber hen til døren på den måde. Det var rent held jeg fangede det
Tillykke med en sund, rask OG ganske almindelig siataler :klap: Her i huset sludrer Lucky, Shosanna kalder på sin midlertidige sindsyge moar og lige pt løber Dione… Fantastisk menageri
Herhjemme står Scarface gerne og bræger/klynker mig ind i hovedet, og hvis jeg ignorerer ham så bliver det højere og højere.
Det er som regel lige når jeg sidder ved computeren og han vil ligge i skødet.
Han er da lidt sød når han sådan kalder på de andre katte. Omend jeg godt kan forstå at I synes at han larmer når i er vant til nogen mere stille og mindre snaksagelige katte. :høhø:
Herregud, det der er da ingenting. :høhø: Så skulle du høre Bailey, når han er i sit allerværste SEEEEE MIIIIIIIIIIG humør. SÅ bliver der godt nok larmet igennem…
Det var da ikke så slemt, men det sjoveste i den video det er nu, at da din mand/kæreste prøver at sige noget så bliver han lige irettesat med et SHYYYYYYY, hi hi
[QUOTE=FinnFrode;1111337]Jeg synes nu, videoen med Ana rummer et lille lyspunkt. Hun virker ikke helt afvisende, men snarere lidt nygerrig efterhånden.
[/QUOTE]
Jeg er helt enig - hendes opførsel er slet ikke så slem, som jeg havde frygtet ud fra din beskrivelse Hun løber hen, retter sig op i sin fulde højde og så vidt jeg kan se rejser hun børster i et vist omfang. Det er svært at gennemskue, hvem der laver lyde, men de er ikke specielt høje eller skingre og hun falder ret hurtigt ned igen.
[QUOTE=Temple Bar;1111346]Jeg er helt enig - hendes opførsel er slet ikke så slem, som jeg havde frygtet ud fra din beskrivelse Hun løber hen, retter sig op i sin fulde højde og så vidt jeg kan se rejser hun børster i et vist omfang. Det er svært at gennemskue, hvem der laver lyde, men de er ikke specielt høje eller skingre og hun falder ret hurtigt ned igen.
Masser af håb forude :D[/QUOTE]
Enig Det bliver bedre I starten fortalte hun ham TYDELIGT at han skulle ikke spille smart! Nu kan hun godt sidde længe og bare kigge på ham… Men der er bestemt et stykke vej endnu
I går var Yankie inde hos Eddie. Ana sad og kiggede efter hendes kæreste (Yankie) Da Han gik hen til netdøren, Så smed hun sig på gulvet og gjorde sig til for at han skulle komme ud til hende igen
Det der lyder som Remiel, hans er bare meget højere og vi kunne sjældent finde grunden, for når vi gik hen til ham spandt han bare og gik op af os XD. Vi endte med at ignorere det fuldstændig, for det var virkelig blevet slemt, og nu er det kun en gang i mellem og ikke så højt
Mine gør det for at tilkalde selskab (typisk om aftenen, når vi skal i seng), blive hentet fra et rum, hvor de er blevet væk eller for at gøre opmærksom på, at der sker noget, de ikke kan se (som f.eks. dengang Galliano vækkede mig om natten for at fortælle mig, der var nogen på hans badeværelse bag lukket dør!!). Og når ønsket er selskab - og det bliver opfyldt - tier de stille
[QUOTE=Temple Bar;1111417]Det har så netop været meningen
Mine gør det for at tilkalde selskab (typisk om aftenen, når vi skal i seng), blive hentet fra et rum, hvor de er blevet væk eller for at gøre opmærksom på, at der sker noget, de ikke kan se (som f.eks. dengang Galliano vækkede mig om natten for at fortælle mig, der var nogen på hans badeværelse bag lukket dør!!). Og når ønsket er selskab - og det bliver opfyldt - tier de stille :D[/QUOTE]
Ja, det gættede vi også på til sidst, han havde ellers lige fået os opdraget godt ;)… Åh ja, Remi blev også væk i starten, det medførte en sørgelig sørgelig klynken og hylen XD. Men godt at høre han bare er en sund og rask orientaler
[QUOTE=Barky;1111278]Herhjemme står Scarface gerne og bræger/klynker mig ind i hovedet, og hvis jeg ignorerer ham så bliver det højere og højere.
[/QUOTE]
Nu har Anne ellers forsikret mig at de langhårede ikke snakker så meget som de korthårede … tror liiiige I fik ødelagt en fremtidig salgsaftale der :høhø:
det vil du fortryde Han spinder nemlig lige så højt og lige nu sidder han mellem mig og tastaturet og banker sit hoved op i mit mens han insisterer på at blive møsset på hovedet og spinder så højt så højt :love2:
Sådan en har jeg allerede og alle der har set ham, er ikke i tvivl om at der er noget orientaler i Spotty … det er også ham der går i løbetid, engang imellem :rulleøjne:
Her bræger Eddie også for selskab. Problemet er at det er selskab med de andre katte han vil have, ikke selskab fra os. Så det er svært at opfylde hans behov endnu. Når han er ude sammen med de andre 3 snakker han kun “normalt”