Brægende får "lammede" trafikken

HA HA HA - jeg sidder lige med vores lokalavis, og det første jeg ser er selvklart overskriften.

Brægende får “lammede” trafikken på Vodskovvej.

Adskillige trafikanter måtte sansynligvis gnide søvnen ud af øjnene en ekstra gang, da de kørte ud af Vodskov fredag morgen.
Ved den sydlige rundkørsel på Vodskovvej, lige i nærheden af Halsvej og motorvejen blev bilisterne nemlig mødt af et større antal brægende får, der spærrede vejen.

Hvor mange af uldne firbenede skabninger, der således blandede sig med morgentrafikken, ved vi ikke med sikkerhed.
Det er som bekendt farligt “at tælle får”, når man sidder bag rattet.

Ifølge kilder, der sædvanligvis står hinanden nær, troede nogle af de mest søvnige morgentrafikanter, at de var havnet i Fårevejle.
En af vore læsere, Mette Bech, var dog både morgenfrisk, opmærksom og lynhurtig.
Hun fik nemlig straks “knipset” et par billeder af det sælsomme skue med sit kamera, og fik dem mailet videre til Vodskov avis.
Måske kan nogle af vore søvnløse læsere bruge billedet som indgang til en god gang nattesøvn, når de går i seng.

Fårene var sluppet ud af en indhegning i nærheden.
Om den ansvarlige fik sig “en hyrdetime” vides ikke.

Der var rigtig nok en, der synes det var sjovt med “fårede” vittigheder den dag.

Jeg må sige, jeg synes det var for (får - HAAA fik du den??))) meget. Så meget, at det ender med at blive helt LAMT at læse

-LOL

Hehe, ja den var godt nok alt får lam! :tihi::tihi:

Engang vi var i Schweitz holdt vi også i ko. Det var bare masser af køer ¨på vejen som blev flyttet fra en mark til en anden. :slight_smile:

Men det var hyggeligt fordi de jo alle havde klokker på. Det føltes næsten somom at være i Heidiland :høhø:

Her forleden så jeg på tekst-tv, en af overskrifterne, “354 kg kat på broen”, for mit indre blik så jeg straks en transport af et af de større kattedyr og det måtte jeg jo lige checke :thumbup: en flad fornemmelse, det var 354 kg ryge-kat :ups::ups: jeg havde ellers bildt mig selv ind at det staves khat