Brain freeze

Jeg vil godt advare mod at æde for meget pizza for det fedter helt vildt og jeg er jo en gris,så nu er min bluse fyldt med pizza :lol:

Sorry… Kunne ikke lade være.

Skal nok spise ordentlig nu :oops:

Ja det gør ENOOOOOOORMT ondt…

:lol: Ja, det kender jeg godt - eller hvis man drikker noget iskoldt hurtigt :lol:

Johnny: Hvor er du ???

Gider du lige smide hende Anne K i fryseren - NU !!!

[smilie=hate-rosik.gif]

[quote=“MB”]Johnny: Hvor er du ???

Gider du lige smide hende Anne K i fryseren - NU !!!

Anne skal på kooost [smilie=rk01_danzacanapa.gif]

[smilie=hate-tunz.gif]

Anne skal på kooost [smilie=rk01_danzacanapa.gif]

[smilie=hate-tunz.gif]

Anne skal på kooost [smilie=rk01_danzacanapa.gif]

[smilie=hate-tunz.gif]

Anne skal på kooost [smilie=rk01_danzacanapa.gif]

[smilie=hate-tunz.gif]

Anne skal på kooost [smilie=rk01_danzacanapa.gif]

[smilie=hate-tunz.gif]

Anne skal på kooost [smilie=rk01_danzacanapa.gif]

[smilie=hate-tunz.gif]

Anne skal på kooost [smilie=rk01_danzacanapa.gif]

[smilie=hate-tunz.gif]

Anne skal på kooost [smilie=rk01_danzacanapa.gif]

[smilie=hate-tunz.gif]

Anne skal på kooost [smilie=rk01_danzacanapa.gif]

[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

nu er jeg jo en godmodig bamse-admin, så det der med frysninger, naj det gider jeg ikke og nu er dte jo osse kun Anne, hun er jo ikke klogere end som så, så bær over med hende :wink:

Hvem helvede har redigeret i mit indlæg :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg kan godt li’ godmodige bamse-admins som Johnny :smiley:

Anne K.

[smilie=badair.gif] øh jeg mente piiiiiist. Her over nede bag kattebambussen ja den der over i hjørnet…

Vi må altså stå sammen og kæmpe [smilie=rk01_acavallo.gif] for én herinde og jeg nævner ingen navne [smilie=laugh_4_2.gif] [smilie=boot.gif] forsøger at få mig overbevidst om at JEG er skør ved at rette i mine indlæg. Jeg tror vi skal alliere os med KP. [smilie=hate-cool.gif] og få hende til at gå undercover.

Så kan [smilie=laugh_4_2.gif] [smilie=boot.gif] blive taget af [smilie=cop.gif] og [smilie=bride.gif] og komme i [smilie=hate-jail.gif] [smilie=ahgg_hoohah.gif]

Jeg vil gerne advare mod Mai og alle hendes smilies [smilie=22_yikes.gif]

Hun kan slet ikke styre det [smilie=drogar-terrifyed(lbg).gif]

LOL

Jeg EEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR

SMILEYS!

(Jeg advarede MB i går om at der skulle begrænsning på for jeg er altså smiley-junkie!)