Breeder Program at zooplus

Jeg ville registere mig som opdrætter på Zooplus, men hvad er Kennel Number?

Stamnavnet har jeg, men det er vel ikke det, de mener?

Det skal du ikke udfylde, du udfylder bare resten og sender dit certifikat og så er du med i ordningen når de har registreret dig :slight_smile:

Så vidt jeg husker fra en anden tråd, så skal du bare springe over det :slight_smile:
Dog skal de på en eller anden måde have bevis for dit stamnavn, men jeg husker ikke lige på stående fod hvordan det foregår :?

Man kan ikke springe det over:

• The field Kennel Number must be a minimum of 1 characters with a maximum length of 60 characters.
• Please enter a kennel number
.

Jeg kan huske jeg også havde problemer med det. Jeg tror vist jeg endte med at skrive mit stamnavn igen, eller også skrev jeg 0000:øhmm:

Altså jeg kunne sagtens springe det over, så det forstår jeg ikke at du ikke kan - det er da kun en måneds tid siden jeg meldte mig til :slight_smile:

Men så må du skrive til zooplus

Man kan også skrive sit medlemsnummer i den klub, man er medlem i :slight_smile: Selve formularen er baseret på tyske forhold og dér har man øjensynlig et kennelnummer.

[quote=Temple Bar;320605]Man kan også skrive sit medlemsnummer i den klub, man er medlem i :slight_smile: Selve formularen er baseret på tyske forhold og dér har man øjensynlig et kennelnummer.[/quote]Ja, det var da det jeg gjorde.

Snedigt - det gør jeg da bare :slight_smile:

Tak for hjælpen!

Det lykkedes - vi er nu registeret som opdrættere hos Zooplus :slight_smile: