Brev fra mit sponsorbarn

I går fik jeg brev fra Sara 10 år fra Cabo Verde.

Hun skriver:

Dear Godmother

I want to thank you for all you have done for me and my family.

And you are the best godmother in the world because you did the possible and impossible to help me.

Knus fra din guddatter Sara

Kys - jeg elsker dig Eva

Og så er der tegnet to søde røde hjerter :hjerte::hjerte:

Er der noget at sige til, at jeg blev rørt til tårer?

Og selv om jeg ikke kender Sara personligt, så elsker jeg den lille tøs . :wehuu:

Sikke da en dejlig unge :wehuu:

Hvor godt :wehuu:

Har du billeder af hende?

[quote=Annette O;332175]Hvor godt :wehuu:

Har du billeder af hende?[/quote]

Ja, men desværre ikke på puteren :frowning:

Det var et virkelig sødt brev du har modtaget :slight_smile:

Ja det er da et brev som kun kan varme om hjertet. :love:

Hvor er hun sød :wehuu:

Meget Sødt :wehuu:

Min mand og hele min svigerfamilie er jo oprindeligt fra Cap verte/ Cabo verde, så mine døtre er jo halvt Cap verdianer :slight_smile: Jeg elsker deres kultur, musik, sprog og ikke mindst deres mad :savle:

Det var da et dejligt brev at få :slight_smile:

Jeg har et sponserbarn i Vietnam via planfonden. Er dit også igennem plan ?
Min pige hedder Dang og jeg synes også det er så dejligt når jeg høre fra hende og hendes familie :slight_smile:

[quote=Ulla;332571]Det var da et dejligt brev at få :slight_smile:

Jeg har et sponserbarn i Vietnam via planfonden. Er dit også igennem plan ?
Min pige hedder Dang og jeg synes også det er så dejligt når jeg høre fra hende og hendes familie :)[/quote]

Nej Sara er sponsoreret gennem Børnefonden og jeg har en pige mere i Cabo Verde, Jacelina som er 17 år.

Hvor gammel er Dang?

Hvor er det bare fantastisk :wehuu:

Det var et dejligt brev.:slight_smile:

Jeg har også sponsorbørn, 2 i Indien gennem Den danske hjælpefond og en pige i Kenya gennem KKIN, en amerikansk organisation.
Jeg bliver også kisteglad, når jeg modtager små breve og billeder af børnene.

Hilsen Jette.

Vi har også et sponsorbarn… dog i Ghana… en smuk lille pige, som efterhånden er blevet stor - hele 14 år :slight_smile:
Det er så dejligt, at få de små breve fra hende… og også at skrive til hende om Danmark… Hun er meget begejstret, når hun ser snebilleder herfra :slight_smile:

Hvor må det være skønt at få sådanne breve fra et sponsorbarn.
Måske man skulle overveje det…
Hilsen Lisbeth

[quote=Eva;332578]Nej Sara er sponsoreret gennem Børnefonden og jeg har en pige mere i Cabo Verde, Jacelina som er 17 år.

Hvor gammel er Dang?[/quote]

Dang er 11 år. Jeg synes også det er rigtig spændende når Plan sender årsberetning ud. Så kan jeg læse om de forbedringer Plan skaber for befolkningen i det lokalområde hvor Dang bor.