Min mand og hele min svigerfamilie er jo oprindeligt fra Cap verte/ Cabo verde, så mine døtre er jo halvt Cap verdianer Jeg elsker deres kultur, musik, sprog og ikke mindst deres mad
Jeg har et sponserbarn i Vietnam via planfonden. Er dit også igennem plan ?
Min pige hedder Dang og jeg synes også det er så dejligt når jeg høre fra hende og hendes familie
[quote=Ulla;332571]Det var da et dejligt brev at få
Jeg har et sponserbarn i Vietnam via planfonden. Er dit også igennem plan ?
Min pige hedder Dang og jeg synes også det er så dejligt når jeg høre fra hende og hendes familie :)[/quote]
Nej Sara er sponsoreret gennem Børnefonden og jeg har en pige mere i Cabo Verde, Jacelina som er 17 år.
Jeg har også sponsorbørn, 2 i Indien gennem Den danske hjælpefond og en pige i Kenya gennem KKIN, en amerikansk organisation.
Jeg bliver også kisteglad, når jeg modtager små breve og billeder af børnene.
Vi har også et sponsorbarn… dog i Ghana… en smuk lille pige, som efterhånden er blevet stor - hele 14 år
Det er så dejligt, at få de små breve fra hende… og også at skrive til hende om Danmark… Hun er meget begejstret, når hun ser snebilleder herfra
[quote=Eva;332578]Nej Sara er sponsoreret gennem Børnefonden og jeg har en pige mere i Cabo Verde, Jacelina som er 17 år.
Hvor gammel er Dang?[/quote]
Dang er 11 år. Jeg synes også det er rigtig spændende når Plan sender årsberetning ud. Så kan jeg læse om de forbedringer Plan skaber for befolkningen i det lokalområde hvor Dang bor.