Brita gør det igen :)

Så blev det vores tur til at udskifte det knapt så elegante møblement i kattesenge - med hjælp fra Brita :juhu:

Først skulle der lige ryddes ud i tæpper og den elskede transportkasse - ikke særligt tilfredsstillende :mad:

Buller var den første på banen (som altid) og fattede det hurtigt. Dronning Mulle er ikke sen i optrækket, men tager sine forbehold :fin:

“Mon den der er bedre?”

“Nej, det er nu meget godt” :zzz:

“Finder du noget ???”

Dronningen cirklede rundt om mig, for stadig at fortælle mig “Hva’ tror du selv?” :fin:
Det virker bedst for hende at sætte hende midt i det, så det gjorde jeg :tihi:

“Arh, så godt er det altså heller ikke” :fin: Hun burde skifte navn til Prinsesse Sart.

"Ja ja, man kan jo også lige så godt prøve den… "

Boris, derimod, er ikke sådan at give nye ideer. Han har aldrig set sådan en og ved vist ikke hvordan den skal bruges. Jeg tror ærlig talt ikke, at han er så skrap :tihi:

:? :gruble:

Til sidst blev han også væltet i :tihi:

Og det var vist ikke så tosset endda :thumbup:

Han har dog forladt den igen - det gør han med alle sine nye ting, for så at vende tilbage som om intet er hændt :tihi:

Tusind tak Brita! Vi er alle glade (også dem som ikke vil indrømme det :tihi: )

Dejlige billeder af katte og nullerputter !!!

Flotte flotte nullerputter - ikke mindst pga indholdet :wehuu:

Boris ser altså også ud, som om han bare er blevet smidt i :høhø:

Men de ser ud til at hygge sig alle sammen.

Skønne billder og tekst! Og fine senge!

:lol::lol::lol:

Herlig billedeserie!!!

De skal nok alle blive helt vilde med sengene…

Skønne billeder, især det sidste :D:hjerte:

Skønne billeder :thumbup:
De ser da ud til at være tilfredse med sengene :slight_smile:

De er meget tilfredse, og ja, Boris blev bogstaveligtalt væltet sidelæns ned i den. Han skal fatte hvad den er til :tihi: Han havde samme problem med radiator-sengen og lignede et stort spørgsmålstegn.
Ja, det sidste billede ser faktisk lidt sjovt ud med alle de stænger :tihi:

Buller og Mulle sover altid på gulvet under mit skrivebord pga. gulvvarmen, og jeg var lidt træt af tæpper og transportkasser, der forhindrede mig i at have mine lange stænger under bordet MED kontorstol - og så blev jeg jo ved med at “falde over” Brita og hendes nullere.

Og se, det var slet ikke tosset at få ryddet lidt op og indsætte designermøbler :juhu:

Hov!

Tusind tak for de søde kommentarer - det er jo misserne der gør arbejdet for mig :smiley:

Tilføjelse: Mulle og Buller regner jeg ikke med at se resten af dagen… Der er helt stille… :uha: Det er vist et par gode senge, Brita :tihi: :thumbup:

[QUOTE=Miva;702904]Hov!

Tusind tak for de søde kommentarer - det er jo misserne der gør arbejdet for mig :smiley:

Tilføjelse: Mulle og Buller regner jeg ikke med at se resten af dagen… Der er helt stille… :uha: Det er vist et par gode senge, Brita :tihi: :thumbup:[/QUOTE]

IHH, :juhu: hvor ser det godt ud. Sengene skulle vist have været en anelse større til to af misserne, men jeg vidste ikke dine to mis var så store :uha:

Det er meget fint, Brita.
Buller er altid krøllet sammen, så han er glad. Boris kan benytte sig af nulleren, når han har behov for at rulle sammen :bravo:

Nullerputter er bare LIIIIIIVET når man er misser!:wehuu: Mine er stadig nyforelskede i hvert fald…:inlove: Det er skønne billeder - men især de to sidste, hvor Boris er “hældt” ned i den super fine nullerput, er bare herlige herlige billeder:thumbup:

Det er vel nok en skøn serie, der tager kattene lige på kornet. :smiley: Så flot fanget og kommenteret. :ok:

Tusind tak alle sammen, det var en fornøjelse at pakke noget op, som bare falder i god jord uden videre :rock:

Boris er sover stadig i sin radiatorseng, men han skal nok komme efter det iaften, er jeg sikker på.

Jeg vælter altid mine dyr ned i de nye møbler, så de ikke er i tvivl om hvad de går glip af, hvis nogen af dem (som Dronningen især) skulle få fine fornemmelser :tihi: Det virker især godt, hvis man er lidt traaat :høhø:

Dejlige billeder!!

ej hvor en dejlig billedserie…her i huset er Britas nulleputsenge også et hit

Hihi, sikke nogen dejlige billeder :smiley:

Super billedserie, elsker det sidste billede! :wehuu:

I skal lige have en update :tihi:

Dronning Mulle er simpelthen blevet en puttegøj efter at den seng er blevet installeret i hendes private gemakker. Hun slænger sig ud over gulvet i køkkenet: “Værs’go at træde udenom, tak”, og “Har du lige set, hvor lækker jeg er?!” Hun ligger der og gør sig til - med maven fremme :besvimer:

Buller er blevet et snakkeøre og skal pludselig siddes med. Han har li’som fået indhold i tilværelsen, han selv kan forstå :uha:

Der er jo ligefrem blevet en vældig harmoni herhjemme:surrender1:

:gruble:Brita, har du puttet noget i de senge??!! I så fald har du glemt det i Boris’ - han fatter hat af den der runde tingest, men det kommer ikke som nogen overraskelse. Jeg skal vist have han på kursus :høhø: