Brita senge er altid populære

Det tog ca 1 minut efter vi var kommet hjem fra Vrå søndag så så den fine Ugleseng fra Brita sådan ud

Og Tortie var henrykt fordi hendes lille røde kyllingseng, også fra Brita kom hjem igen.

Tak fordi du gider Brita, de er skønne dine misse-senge.

KH
Linda

Skønt billede :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvordan gik det ham så?

[QUOTE=Temple Bar;877418]Skønt billede :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvordan gik det ham så?[/QUOTE]

Tja, han var oppe med Maria’s russerkilling der blev enstemmig BIS lørdag, så det slag var slået… Men han fik en fin bedømmelse, og tog det nogenlunde OK.

Til gengæld var det et mareridt med Mea, hun flejnede fuldstændig og angreb Marie Westerlund, jeg var så chokeret, så nu er det slut med udstilling, jeg VIL ikke ha’ en kat, der hverken hvæser eller ikke kan styre sig med på udstilling, det er så dårlig reklame for racen. Desværre var det lige før Elvis skulle op, så han kunne mærke at jeg var oppe at køre, og var en anelse utryg, men tøede op i armene på Bobby Funk der var dommerelev hos Steph Bruin.

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;877422]Tja, han var oppe med Maria’s russerkilling der blev enstemmig BIS lørdag, så det slag var slået… Men han fik en fin bedømmelse, og tog det nogenlunde OK.

Til gengæld var det et mareridt med Mea, hun flejnede fuldstændig og angreb Marie Westerlund, jeg var så chokeret, så nu er det slut med udstilling, jeg VIL ikke ha’ en kat, der hverken hvæser eller ikke kan styre sig med på udstilling, det er så dårlig reklame for racen. Desværre var det lige før Elvis skulle op, så han kunne mærke at jeg var oppe at køre, og var en anelse utryg, men tøede op i armene på Bobby Funk der var dommerelev hos Steph Bruin.

KH
Linda[/QUOTE]

Ja, det har da været en blandet fornøjelse så :frowning: Det er synd, Mea reagerede så voldsomt.

Der er ingen tvivl om, at han har kunnet mærke din uro, så jeg håber, han er mere tryg ved det næste gang :kryds::kryds:

Så godt sengen ved Brita :smiley:

Dejligt, den er taget godt imod :smiley:

Jeg er altså ret vild med den farve, må jeg spørge hvad den hedder & om der er racer den er mere typisk for end andre :? For indtil videre forbinder jeg den med burmeser & deres, efter min mening, flotte pels :slight_smile:

Hej Ea

De er begge røde burmesere, dog lyse i farverne begge to. Den lyse farve kommer af burmeserens særlige genkoder . f.eks. det man kalder bur n (n står for sort) er en mørkebrun burmeser, du finder ikke andre racer med den genkode. Du kan se de forskellige farver på bb klubbens hjemmeside under galleri, hvis du har lyst http://bb-klubben.dk

KH
Linda

Det udtryk mis viser siger godt nok DET ER MIN SENG.
Det er også en meget puttelig seng. Blød, blød og blød.
Det glæder mig usigeligt miserne bliver så glade.

Dejligt billede - man kan bare se, hvor lækker den nullerput er at ligge i. :smiley:

[QUOTE=mea culpa;877559]Hej Ea

De er begge røde burmesere, dog lyse i farverne begge to. Den lyse farve kommer af burmeserens særlige genkoder . f.eks. det man kalder bur n (n står for sort) er en mørkebrun burmeser, du finder ikke andre racer med den genkode. Du kan se de forskellige farver på bb klubbens hjemmeside under galleri, hvis du har lyst http://bb-klubben.dk

KH
Linda[/QUOTE]

Mange tak for svar & link :slight_smile: Rart at vide jeg trods alt har lært lidt, på det år jeg har været her på kattegale. Så noget kunne tyde på, at hvis jeg kommer til at dele hjem med en burmeser engang, så bliver det den farve for den er jeg virkelig vild med :hjerte:

Kikkede lige på hjemmesiden igen & kan se at det er creme & rød burmeser, jeg tydeligvis er til :wehuu: