Britains Got Talent 2009

Jeg kan ikke lige huske navnet på ham der opfandt det, men han er en af dommerne og hans smil, det siger mere end ordet WOW

Simon…whatever :thumbup:

Utrolig desto mere jeg lytter til det clip desto mere smiler jeg. Det er så fantastisk :thumbup:

Så kan man lære ikke at være så hurtigt fordømmende :stuck_out_tongue:
Hun er super fantastisk! :ok:

[quote=Celina;165206]Så kan man lære ikke at være så hurtigt fordømmende :stuck_out_tongue:
Hun er super fantastisk! :ok:[/quote]

Jeg har set klippet en 5 - 6 gange efterhånden.

Både på grund af Susans helt fantastiske stemme og den meget, meget smukke sang. :hjerte:

Men også fordi det er så helt utroligt at se, hvordan både dommerne og publikum totalt overgiver sig, efter bare 2 sekunders sang.

Og dommernes kommentarer bagefter - de måtte virkelig sluge nogle kameler der.

Man skal aldrig dømme et menneske ud fra udseendet, det viser dette klip virkelig med al ønskelig tydelighed.

Selv om man ikke er i det sidste skrig i tøj, er lidt vel buttet og frisuren ikke er det mest fikse - så er det alligevel indholdet, der tæller.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg tror Susan kommer til at gå langt - og hun fortjener det. :wehuu:

Indrømmet…jeg ser ikke meget fjernsyn, men er dette program ikke det samme som det om fredagen X-factor :ups:
Det må da betyde hun kommer igen, ikke?
Jeg er i den grad betaget

[quote=kamikaze;166328]Indrømmet…jeg ser ikke meget fjernsyn, men er dette program ikke det samme som det om fredagen X-factor :ups:
Det må da betyde hun kommer igen, ikke?
Jeg er i den grad betaget[/quote]

Ikke helt Brita, men tæt på. Jeg skal helt sikkert se det på BBC på Lørdag :thumbup:

Og du holder os andre underrettet, ikke? :ups:

Absolut :slight_smile:

Jeg tror ikke, at Susan er med igen allerede næste gang, da de så vidt jeg ved, er i gang med udtagelserne og hun var med i første omgang.

Så det varer nok nogle uger endnu inden hun kommer på - håber hun klarer det ligeså godt i næste ombæring.

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Ligesom jer andre er jeg fuldstændigt betaget af Susan Boyle… hvilken smuk stemme!

Men… kig lige på dette her, noget helt helt andet - men næsten lige så overraskende :slight_smile:

[quote=Ann K;166411]

Men… kig lige på dette her, noget helt helt andet - men næsten lige så overraskende :)[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Ja jeg så den også - og skreg af grin!! :smiley:
Dét er fame go humor! :thumbup:

/Mette

[quote=Ann K;166411]Ligesom jer andre er jeg fuldstændigt betaget af Susan Boyle… hvilken smuk stemme!

Men… kig lige på dette her, noget helt helt andet - men næsten lige så overraskende :)[/quote]
-LOL-LOL-LOL-LOL

Ja, de er morsomme men som du også skriver…noget helt andet. Men smilene får de frem :tihi:

Hold op mand ! Jeg græder af grin - der hvor den lille fede dreng lige blinker ned til den total hotte dommerdame!

:-))))))))))))))

Tja,jeg må være en af de ufattelig få, der ikke synes, Susan er fuldstændig fantastisk. :slight_smile:

Synes, det Ann K linker til, er meget bedre. :slight_smile:

Jeg syntes også det er et godt indlæg det du linker til Ann :slight_smile:

[quote=Makenski;166600]Tja,jeg må være en af de ufattelig få, der ikke synes, Susan er fuldstændig fantastisk. :slight_smile:

Synes, det Ann K linker til, er meget bedre. :)[/quote]

Ja, du er vist en af de ufattelig få, der ikke bliver imponeret af en fantastisk stemme.

:?:?:?:?

Hvad er det, du ikke kan lide ved hende???

[quote=lenschow;166587]Hold op mand ! Jeg græder af grin - der hvor den lille fede dreng lige blinker ned til den total hotte dommerdame!

:-))))))))))))))[/quote]

Jeg må være totalt uden humor - for jeg ikke så meget som trak på smilebåndet af dem.

:ups::ups::ups:

Men godt vi har hver vores smag - jeg måtte jo lige se klippet med Susan igen,igen, igen - og jeg bliver lige overvældet hver eneste gang!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Eva;166661]Ja, du er vist en af de ufattelig få, der ikke bliver imponeret af en fantastisk stemme.

:?:?:?:?

Hvad er det, du ikke kan lide ved hende???[/quote]

Eva der er ganske sikkert en kæmpe forskel i musiksmag når man “kun” er 15 år :slight_smile:

Minder om det der skete i Britains Got Talent 2007: