Britains Got Talent 2009

Hun er rigtig sød men jeg syntes simpelthen at det er for tidlig når man ‘‘kun’’ er 6 år. Lad hende dog være barn noget længere :thumbdown:

sikkert, men alligevel utroligt at man i den alder, kan synge sådan :stuck_out_tongue:

Helt sikkert - jeg vidste så ikke, at Makenski kun er 15 år.

Og hvis man er til heavy, så kan jeg godt se, at Susan ikke lige er sagen.

:D:D:D:D

Hun er bare fantastisk, eller hendes stemme er.

BTW tjek lige denne fra Britain talent osse.

Detter er også Susan

http://new.music.yahoo.com/blogs/videogaga/16130/susan-boyle-hype-revitalizes-10-year-old-cover/

Ja Makenski er 15 så stilen er nok ikke lige sagen - det er den nu heller ikke for mig selv om jeg nærmer mig de 30 - for jeg er ikke til den stil…

men uanset alder kan vi jo sagtens blive enige om at klippet er utroligt og at sangeren er den grimme ælling der bliver til verdens smukkeste svane… hendes stemme er utrolig - og vil gøre sig ufatteligt godt i ballader og musicals

det der får mig til at tude er den enorme modstand hun møder da hun går på scenen og den måde hun piller dem ned på med sin stemme og sin performance… hun tror på at hun kan og hun gør det… at jeg så ikke er til hendes musik gør jo ikke det hun opnår mindre…

tror det er lidt det Makenski mener hvis jeg læser det korrekt :slight_smile:

Nu har jeg hørt det igen og hver gang smiler jeg og føler mig så glad :thumbup:

Hun er bare så god og virkelig også charmerende desto mere jeg ser hende :slight_smile:

[quote=birtheras;167110]Nu har jeg hørt det igen og hver gang smiler jeg og føler mig så glad :thumbup:

Hun er bare så god og virkelig også charmerende desto mere jeg ser hende :)[/quote]

Sådan har jeg det også Birthe!

:wehu::wehu::wehu::wehu:

[quote=Eva;166661]Ja, du er vist en af de ufattelig få, der ikke bliver imponeret af en fantastisk stemme.

:?:?:?:?

Hvad er det, du ikke kan lide ved hende???[/quote]

Hendes stemme siger mig ikke rigtig noget, og tempoet er alt for lavt (hvilket jo ikke er hendes skyld, men sangen). :slight_smile:
Men jeg synes, det er godt, hun tager r*ven på dem på den måde. :slight_smile:

[quote=lenschow;166587]Hold op mand ! Jeg græder af grin - der hvor den lille fede dreng lige blinker ned til den total hotte dommerdame!

:-))))))))))))))[/quote]

Er her er det så jeg ikke kan forstå hvorfor ordet fede lige skulle med i din sætning. :thumbdown:

Ej Annie nu stopper du.

Det er simpelthen ordkløveri så det batter.

Drengen er på den større side af normal og han udnytter det i showet.

Det er absolut ikke ordkløveri Birthe. Der kunne sagtens bare have stået drengen!

Ja det kunne det godt have gjort men det gjorde det bare ikke. At du fremhæver det gør det til et problem.

Det var det ikke før, der var det blot en konstatering :slight_smile:

[quote=Ann K;166411]

Men… kig lige på dette her, noget helt helt andet - men næsten lige så overraskende :)[/quote]

Det er i øvrigt denne mand de laver parodi på: Michael Flatley rare performance Royal Variety Show - YouTube

Michaek Flatley er kanon, og er helt vild med hans show Feet of Flames :slight_smile:

[quote=birtheras;167151]Ja det kunne det godt have gjort men det gjorde det bare ikke. At du fremhæver det gør det til et problem.

Det var det ikke før, der var det blot en konstatering :)[/quote]

Som var temmelig unødvendig, da der kun er én dreng med i klippet :slight_smile:

Altså, det kan man jo så sige om alle tillægsord!

Drengen er til den gode side - det er manden i øvrigt også - og laver man sådan et show som de gør, hvor de ligefrem “spiller på det”, kan de nok godt klare at få sandheden at høre.

Flueknepperi kaldes det… :stuck_out_tongue:

/Mette - som dælme også selv er for fed :wink:

Jamen du har da ret til at kalde det hvad du har lyst til :wink:

Er der flere der har mere at sige om denne sag så kan i sende mig en PB.

Der er simpelthen gået fnidder fnadder i det. :frowning:

Alt efterfølgende bliver slettet.

[quote=DK Thomani;167155]Det er i øvrigt denne mand de laver parodi på: Michael Flatley rare performance Royal Variety Show - YouTube

Michaek Flatley er kanon, og er helt vild med hans show Feet of Flames :)[/quote]

Okay… har aldrig selv fået møffet mig ind og se et af hans shows - det sker helt sikkert en dag!

Det jeg synes er forrygende med de to dansere hos Britains got talent, er simpelthen at man ikke forventer den slags - ingen af dem, er hvad man normalt vil betegne som dansere … og hele indledningen til nummeret er da også temmelig kedsommelig og uinspirerende - nøjagtig ligesom det helt sikkert også har været tænkt! :smiley:
At far og søn så rent faktisk danser “riverdance” - som jeg for øvrigt har svært ved at kombinere med græsk dans :tihi: - jamen jeg er solgt!!! :thumbup: og glæder mig til at se, hvad de kan bidrage med i resten af showet (tak og lov for youtube)…

Kender du for resten dette klip ? hvor man netop kombinerer to forskellige dansearter til en… jeg ved at der findes noget lignende, hvor spansk flamengo også er med, men kan ikke finde det på youtube…

[quote=Ann K;167461]

Kender du for resten dette klip ? hvor man netop kombinerer to forskellige dansearter til en… jeg ved at der findes noget lignende, hvor spansk flamengo også er med, men kan ikke finde det på youtube…[/quote]

Jeg har set starten før, men lukkede den ned fordi jeg troede det kun var step. Men nu har jeg set den færdig :ok: