Hvis man er en troll - så kommer man ikke tilbage, men sidder og griner, fordi mange herinde hoppede på den.
Med så megen modvind tvivler jeg også stærkt på at vi hører mere må jeg nok indrømme
Men vi kan jo blive positivt overraskede
[QUOTE=kira v;1255734]Med så megen modvind tvivler jeg også stærkt på at vi hører mere må jeg nok indrømme
Men vi kan jo blive positivt overraskede :-)[/QUOTE]
Kira, synes du der har været megen modvind ?
Jeg synes ikke der direkte har været modvind. Der har været undren og der har været spørgsmål, incl mine egne spørgsmål, og mine spørgsmål skal ikke tolkes som ‘modvind’. Jeg kan sandelig godt forstå at trådstarteren er faldet for de to nævnte racer, og måske håber på dobbelt op af ‘dejlighed’ sådan er det bare desværre ikke, og derfor har jeg spurgt ind til, hvad man håber og ønsker hvis man laver et mix mellem disse to racer.
Igen så vil jeg gerne på forhånd sige sorry hvis mine spørgsmål kan tolkes forkert
Alice - Med modvind tror jeg bare Kira mener at folk udtrykker at de ikke synes at det er en. god idé Og det bliver jo udtrykt klart og tydeligt, men på en pæn måde
Jeg synes bestemt ikke der er noget galt med Kira’s mening / spørgsmål
Jeg synes så heller ikke der er noget galt med at mange brugere tilkendegiver, at et mix mellem disse to racer ( eller mix mellem alle racer ) ikke nødvendigvis falder heldig ud. Jeg / vi kan ikke vide hvor meget trådstarteren ved om genetik, og så synes jeg det er fint at man fortæller at man evt. kan komme ind i de vildeste pels problemer, og at begge racer kan være bærer af diverse sygdomme, som man i uheldigste fald kan komme til at doble op på.
Jeg håber da trådstarteren vender tilbage til tråden igen, og fortæller lidt om, hvordan svarene er blevet modtaget
Eva har helt ret - Hvis nu man selv synes man havde fået en fed ide kom man jo unægtelig i modvind her. Tonen er pæn og reel og det er dejligt, men ingen kan vist være i tvivl om hvad vi synes om projektet