Britta/Britas nullerputsenge+

Nu har jeg hørt en del om de gode kattesenge. Er der en hjemmeside, hvor man kan se og bestille?

Nej det er der ikke men du kan se nogle af dem i denne tråd.

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=5441

Jeg mener også at Brita syr på bestilling hvis du ønsker en specifik farve :slight_smile:

Bare mail mig på
[email protected]

Og huske at skrive hvilke misser sengen skal kunne gabe over, farve og måske stofvariant.
Jeg har fleece, nervøst velour, brokade og nogel rigtigt fanzy-forårsstof i orange og grønne farver…og noget mørkegrå mørklægningsstof…jeg tror ikke hår sætter sig i det for det er stramt (eller hvad det nu hedder) i vævningen.
OGjeg har nogle færdigsyede i satin med applikerede blomster (det er RIGTIGT flot)
Brita

Og det ser ca. sådan her ud, når en ny nullerputseng skal godkendes :tihi:

[quote=kamikaze;123009]Bare mail mig på
[email protected]

Og huske at skrive hvilke misser sengen skal kunne gabe over, farve og måske stofvariant.
Jeg har fleece, nervøst velour, brokade og nogel rigtigt fanzy-forårsstof i orange og grønne farver…og noget mørkegrå mørklægningsstof…jeg tror ikke hår sætter sig i det for det er stramt (eller hvad det nu hedder) i vævningen.
OGjeg har nogle færdigsyede i satin med applikerede blomster (det er RIGTIGT flot)
Brita[/quote]

Nåh, derfor kunne jeg ikke finde nogen Brita i brugerlisten :slight_smile:
Det var dog den fedeste bruger-titel, hvordan er den dog blevet til? Jeg er -LOL:thumbup: Endelig en titel uden ordet ‘kærlig’ i :slight_smile: (OK, der er et par andre).
Det, jeg skal bruge, skal være ret småt, da det er til et udstillingsbur. Min perser på lidt over 4 kg skal have noget, hun kan gemme sig lidt i, når det hele bliver for meget.
Hun bruger dog ikke den seng, jeg fik af Bente haneben, den er nemlig hendes kammerats :slight_smile: Jeg tror, at den med sine 30cm i indvendig diameter og 20 cm højde er for stor?
Hun elsker tasker :slight_smile: Poser er mindre interessante, men tasker! Miiin, siger Gia!
Så måske noget lidt fast stof, og ikke for dyrt - gerne ensfarvet eller lidt blomstret…
Kigger lige i den tråd, Birthe lagde ind (tak) :slight_smile:

Jeg kan absolut også anbefale de skønne nullerputsenge som Brita laver. Jeg valgte så selv, at købe præcis det stof, som jeg ønskede sengene i. Det er i neutralt vaskeskindslook (men det kan Brita nu også fremskaffe :)) Vores katte er meget glade for sengene. Det er bl.a. rigtig godt, at de har meget høje sider, så de bliver huleagtige.

Her da kattene indviede sengene: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=5277

de ser skønne ud de senge, du er vist ret ferm med nål og tråd Kamikaze :ok:

jeg har tidligere fået nullerput senge fra Britta, til stor fornøjelse for kattene

de gamle er nu sendt på pension, og nye er bestilt, og glæder mig helt vildt til de kommer :wehu:

Lige et par billeder af min afdøde India der var nullerput’oman

Jeg må også lige fremvise mine lækre nullerput-senge fra Brita. Mine 5 burmeserdrenge elsker dem. Desværre havde jeg ikke strøm på kameraet da begge senge var optaget af 5 katte. Den lille baggerst kan der sagtens ligge 2burmesere i, man ligger da bare i lag :D.

Men det er da lykkes mig at få taget disse billeder hvor de ligger i den store seng:

Baloo, Bastian og Whisky
[RIGHT]Whisky og Bastian[/RIGHT]

[quote=TinaD;123479]Jeg må også lige fremvise mine lækre nullerput-senge fra Brita. Mine 5 burmeserdrenge elsker dem. Desværre havde jeg ikke strøm på kameraet da begge senge var optaget af 5 katte. Den lille baggerst kan der sagtens ligge 2burmesere i, man ligger da bare i lag :D.

Men det er da lykkes mig at få taget disse billeder hvor de ligger i den store seng:

Baloo, Bastian og Whisky

[RIGHT]Whisky og Bastian[/RIGHT]
[/quote]

Er jo lige før de skulle have været lavet i retriever-str. de senge der. :tihi:

Hehe Bølle-missen. Burmesere kan bedst lide at ligge i bunke, gerne kind mod kind. Jeg vil næsten sige, jo tættere desto bedre har de det.

Brita laver vist senge i stort set alle størrelser. De er rigtig lækre og kattene bruger dem flittigt her i huset.

[quote=TinaD;123584]Hehe Bølle-missen. Burmesere kan bedst lide at ligge i bunke, gerne kind mod kind. Jeg vil næsten sige, jo tættere desto bedre har de det.

Brita laver vist senge i stort set alle størrelser. De er rigtig lækre og kattene bruger dem flittigt her i huset.[/quote]

Det håber jeg også den bliver den jeg lige har bestilt… Ellers må den jo have lov at stå eller sælges til min lillebror :slight_smile:

[quote=MiSi;123028]Nåh, derfor kunne jeg ikke finde nogen Brita i brugerlisten :slight_smile:
Det var dog den fedeste bruger-titel, hvordan er den dog blevet til? Jeg er -LOL:thumbup: Endelig en titel uden ordet ‘kærlig’ i :slight_smile: (OK, der er et par andre).
Det, jeg skal bruge, skal være ret småt, da det er til et udstillingsbur. Min perser på lidt over 4 kg skal have noget, hun kan gemme sig lidt i, når det hele bliver for meget.
Hun bruger dog ikke den seng, jeg fik af Bente haneben, den er nemlig hendes kammerats :slight_smile: Jeg tror, at den med sine 30cm i indvendig diameter og 20 cm højde er for stor?
Hun elsker tasker :slight_smile: Poser er mindre interessante, men tasker! Miiin, siger Gia!
Så måske noget lidt fast stof, og ikke for dyrt - gerne ensfarvet eller lidt blomstret…
Kigger lige i den tråd, Birthe lagde ind (tak) :)[/quote]
Hvis du mener ordet KAMIKAZE, så er det det navn jeg opdrætter under :tihi:
Og historien bag kan læses på min hjemmeside
www.kamikaze-coon.dk
Send en mail hvad du ønsker til din missepige…har faktisk en seng i hendes størrelse liggende både i prinsesseudgave (d.c.s. i satin med blomstreranker på og lyserød) eller en seng i lidt mere dæmpede farver…(cremefarvet og vist nok plettet stof i bunden)
Brita
mailadressen er:
[email protected]

-what det var godt nok en lille lillebror du har :tihi:

[quote=kamikaze;123659]-what det var godt nok en lille lillebror du har :tihi:
[/quote]

Altså sad godt og tænkte over det da jeg skrev det… Meen… Havde jo været lige så slemt om jeg havde skrevet; “Ellers må jeg sælge den til min lillebrors katte”, ikk? :tihi: