Britta.. Se her

-Dine nullerputtesenge er godkendt…

Her ligger Spud Jones og hygger sig…

De klæder hinanden -love -love -love

-forelsket

Nååå en lille smuk sag i en fin nullerput -love -love -love -love

-forelsket nuui hvor fin…jeg glemte vist at skrive sengen skal sendes retur MED indhold -høhø
Brita -forelsket

Enig -thumbs -forelsket -forelsket

Nåååerh hvor er nullerput med indhold sød -forelsket

-høhø -høhø glæder mig også til mine nullerputter med indhold.Gad vide hvad Brita sender med som surprise til mig ?? :stuck_out_tongue:

Lækkert billede af en skøn model der lige viser hvordan en salgsreklame bedst tager sig ud -forelsket -love -forelsket

ja det må man sige - når en seng er SÅ hyggelig - så er det altså også om at få gjort reklame!! - det kan slet ikke være andet… og især ikke når misling i midten er så kær :D… hvor er det bare REN charme… Gitze meget forelsket :smiley:

normalt er jeg slet ikke til reklamer men den her kunne godt få mig til at tænde for tvet D: :smiley: :smiley: - han er skøn…

kan sengen også bruges til voksne MCO eller er nullerput = killingestr. ?? :slight_smile:

En nullerputseng kan laves lige fra askebægerstørrelse (jeg lavede engang et par stykker til at kunne putte i de dersens lillebittesmå transportkurve mange har til marsvin) til FIP-rafleboden og jeg kan huske de i bindmål var 12 X omkring 20 cm…det ER bette -høhø
Og den største ligger Victor i…Berner Sennen kæmpevovse på 55 kg eller mere
Som tak for sengen gav han mig det størest mys jeg nogensinde har fået…mine rynker sad efterfølgende i hårgrænsen [smilie=hate-tunz.gif]
SÅ…det handler blot Om man skriver hvad sengen skal kunne gabe over…hvilken slags misser (og hunde) man har…hvilken slags stof (nervøst velour eller fleece) man vil have sengen styet i OG…farve…eller farver for man kan også kombinerer.
SÅ Pb’er man mig, og jeg svarer…det ER da nemt [bigloony]

-forelsket hvor sødt -forelsket

uuuh følger der så lækre killinge missetatter med i prisen fra brita :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: det da noget af en service gg

Sikke et dejligt billede -forelsket

-love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love

Tjah jeg er ikke Brita men jeg kunne ikke holde mig væk G

Sikken lækkerhaps der putter der… MUMS!

Jeg regner også med, jeg en af de nærmeste dage kræver sengen retur OG med indhold [smilie=hate-tunz.gif] …den var ikke syet helt færdig eller en eller anden lam undskyldning -høhø