Brug af kattegale

Hej
Jeg fik jo lavet et oplæg i sygdomme den anden dag. Nu er spørgsmålet : hvordan opdatér jeg min tråd så det kommer øverst i tråden?

Du skriver i tråden, så kommer den op i top igen :ok:

1 Synes om

Mener du at du vil rette i det første indlæg du har skrevet i tråden (startindlægget)? Eller mener du hvor du får hele din tråd til at blive mere synlig, ved at den ligger først når man ser på de forskellige tråde på kattegale? :slight_smile:

1 Synes om

Æææhh, jeg mener jeg gerne vil have mit nye oplæg øverst lige under det første jeg skrev.
Så folk ikke behøver at scrolle ned for at læse opdaten på Bodil missen. Håber det giver mening

Ahhh, det kan du ikke, så vidt jeg ved. Men du kan rette i dit første indlæg, på den måde kommer det øverste. Og skriv du har rettet i det, så folk bemærker det. Da man jo for det meste kun læser det første indlæg, når man begynder på tråden.

2 Synes om

I øvrigt, kan man hoppe op og ned i tråden, fra start til slut og omvendt, ved at trykke ude i højre siden af tråden, der hvor der står datoen for det først indlæg, og tidspunktet for det sidste. Hvis man trykker på dem, så hopper man automatisk hen til det indlæg. Håber jeg forklarede det forståeligt.

1 Synes om

Generelt er det sådan at når man går ind i en tråd, som man allerede har været inde og læse i før, så kommer man ind ved nyeste ulæste indlæg, så jeg slap fx for at scrolle da jeg skulle ind og læse din update på Bodil :slightly_smiling_face:

7 Synes om

Tak det giver mening :grinning:

1 Synes om

Ja, hvis du opdaterer det første indlæg, så vil de fleste nok slet ikke opdage det :smil:

5 Synes om