De sidste mange gange jeg har handlet på Zooplus har der til sidst stået noget om registrering af nogle points. Jeg har aldrig fundet ud af hvad det er og jeg kan ikke bruge min kode når jeg skal ind og se det, der står bare at brugernavn og adgangskode ikke passer sammen.
Nåh, men jeg regner jo så alligevel med at jeg har fået sparet de der points sammen (eller rettere sagt, jeg håber på dety!!)
Jeg har hørt nogle af jer andre har sparet nogle penge på det eller fået noget ekstra.
Så nu kommer mit spørgsmål: Hvordan får jeg glæde af de points?
Når du er logget ind på din konto hos zooplus, så kan du gå ind i “mein zooplus” (hvis du bruger den tyske, og ellers hedder den vel “my zooplus” ;)) Der kan du se din punktekonto, tror jeg den hedder, og der står, hvor mange points du har samlet sammen. I prämienshop kan du se, hvilke ting du kan vælge, og dem tilføjer du din bestilling
[quote=Bamse;283071]Hmm, ja det kunne være! For det ser ud til at jeg godt kan bruge flere end de nogle og 50. Så det kunne sagtens være en miúlighed![/quote]Det er derfor
De 52 skal bruges inden den dato skrevet - men du kan sagtens bruge dem alle på en gang. Jeg mener pointene holder 1 år, så der vil hele tiden være nogle der udløber hvis de ikke bruges:-)