Jeg har prøvet Cillit Bang for første gang - men det bliver osse både første og sidste gang
Det skulle være så godt til at fjerne snavs og mine vinduer var blevet temmelig snavsede af støv efter alle de håndværkere, der har været her.
Så vinduerne fik en ordentlig omgang med det her resultat - godt nok lover de, at midlet er effektivt - men alligeveller ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[QUOTE=HolmeInc;1085932]Du skulle nok have doseret mængden en smule. …
Godt det bliver årets varmeste dag dd, når nu ens vindue mangler :-)[/QUOTE]
:høhø:
Ja, jeg skulle nok have tyndet det lidt med vand…
Bliver det årets varmeste dag i dag ??
Det vidste jeg så ikke lige - og jeg er nødt til at sidde inde det meste af dagen for at vide mig sikker på, at Silke ikke låser dørene op og går ud i rummene uden vinduer.
:høhø: der skal slet ikke grines - min mor prøvede engang det de har til at fjerne pletter på tøj - det virkede på samme måde som dit vindue tut - pletten var væk, men det var stoffet også
Hahaha, du må endelig ikke vise tråden her til nogen med lange fingre. Ellers begynder vi bare at se indbrudstyve rundt om i landet, der udover koben og handsker har en flaske Cillit Bang med i tasken :høhø:
Nu er der sat vinduer i både i køkken og soveværelse - de er SÅ fine - men jeg kan ikke åbne dem !!!
Punkt 1 : der bliver sat plastic rundt om dem udefra, så de ikke kan åbnes…
Punkt 2 . jeg har ikke nogen kattegitre, der passer - men dèt har jeg lige om snart - går ud og køber materialer til dem i morgen.
Hvorfor skal alting være så bøvlet her hos mig - der ligger ti løse mursten under mit vindue - så nu sidder der en murer og nørkler med det.
Og mit vindue var det værste, de havde set - så nu kommer der en fra bestyrelsen - som står for hele byggeprojektet - og ser på det i morgen tidlig 7.30. :surrender1::surrender1::surrender1:
Lige nu er jeg bare SÅ træt af at sidde her, fordi her er håndværkere - men jeg vil ikke gå herfra, før de er færdige - åbne døre og vinduer OG Silke er en rigtig dårlig kombi…
Og i løbet af eftermiddagen kommer elektrikeren og lurer på hvor meget kabel, der skal trækkes og fræses ind i væggene…:høhø:
Aldrig har der været SÅ mange forskellige mænd i mit jomfrubur på en uge…:engel2:
Nu er der sat vinduer i både i køkken og soveværelse - de er SÅ fine - men jeg kan ikke åbne dem !!!
Punkt 1 : der bliver sat plastic rundt om dem udefra, så de ikke kan åbnes…
Punkt 2 . jeg har ikke nogen kattegitre, der passer - men dèt har jeg lige om snart - går ud og køber materialer til dem i morgen.
Hvorfor skal alting være så bøvlet her hos mig - der ligger ti løse mursten under mit vindue - så nu sidder der en murer og nørkler med det.
Og mit vindue var det værste, de havde set - så nu kommer der en fra bestyrelsen - som står for hele byggeprojektet - og ser på det i morgen tidlig 7.30. :surrender1::surrender1::surrender1:
Lige nu er jeg bare SÅ træt af at sidde her, fordi her er håndværkere - men jeg vil ikke gå herfra, før de er færdige - åbne døre og vinduer OG Silke er en rigtig dårlig kombi…
Og i løbet af eftermiddagen kommer elektrikeren og lurer på hvor meget kabel, der skal trækkes og fræses ind i væggene…:høhø:
Aldrig har der været SÅ mange forskellige mænd i mit jomfrubur på en uge…:engel2:[/QUOTE]
Øv…du er da også uheldig…men sådan er det desværre tit når man begynder at pille ved gamle huse…kender det godt herfra
Men bare tænk på at jo mere de skal lave…jo længere tid har du mandfolk i huset :høhø:
[QUOTE=Coon Danica;1086106]Øv…du er da også uheldig…men sådan er det desværre tit når man begynder at pille ved gamle huse…kender det godt herfra
Men bare tænk på at jo mere de skal lave…jo længere tid har du mandfolk i huset :høhø:[/QUOTE]
Er det også en personlig erfaring fra sølvbryllupsbruden?