Bruger på boligportal.dk

er der nogen af jer der har en bruger der inde jeg må låne?

så er jeg dig/jer evig taknemlige :kryds:

Desværre ingen brugerkonto der inde, men er selv tit der inde og se om der er nogle bruglige huse :slight_smile:

ja jeg var også lige inde og kigge fordi jeg er ved at være godt træt af at kunne høre mine naboer snakke om alt, og at gulvet er ved at falde sammen når folk går ovenpå eller ved siden af fordi den her bygning er så gammel :thumbdown:

Øv ja så er der sgu ikke meget ved det :frowning:

Vi har nogle forfærdelige naboer, der ikke tar hensyn til nogen eller noget:( De er virkelig forfærdelige og ungerne totalt uopdragede…
Så vi vil ud på landet og bo, hvor der ikke er naboer klods op ad en… og hvor mine piger, kan rende ude og lege, uden at blive generet af naboen.

:):slight_smile:

Her er der også ekstremt lydt, og gulvene knirker og knager.

-høhø

Hvis man vil, kan man følge alle samtaler mm fra naboen - men jeg kan nu godt lide at høre at her er nogen.

:inlove:

PS : er der også lejeboliger på Boligportalen ??

:slight_smile:

[quote=Therese;189782]:):slight_smile:

Her er der også ekstremt lydt, og gulvene knirker og knager.

-høhø

Hvis man vil, kan man følge alle samtaler mm fra naboen - men jeg kan nu godt lide at høre at her er nogen.

:inlove:

PS : er der også lejeboliger på Boligportalen ??

:)[/quote]

min nabo snakker så højt at jeg kan hører ALT han siger, og han snorker så højt at han holder mig vågen om natten:thumbdown:

ja det er der :slight_smile:

[quote=Mette Stevnsborg;189787]min nabo snakker så højt at jeg kan hører ALT han siger, og han snorker så højt at han holder mig vågen om natten:thumbdown:

ja det er der :)[/quote]

:):slight_smile:

Sådan er det også her… meget-meget lydt, men jeg deler kun én væg med en nabo - ellers er resten nabofrit.

Tak, jeg må ind og lure hvad man kan få…

:ok: