Brumme Cat of the Year

Nu er det snart en måned siden at Brumme opnåede den højest mulige titel i TICA, nemlig Cat of the Year :slight_smile:

Det er helt vildt og om det helt er feset ind tror jeg faktisk ikke :slight_smile:
Den sidste weekend i sæsonen var vi i Frankfurt og det var her det hele skulle afgøres. Brumme lå nr 2, men ikke med ret mange point op til nr 1. Der var godt nok MEGET store sommerfugle i maven da vi kørte afsted til Frankfurt om fredagen. Et par gange i løbet af lørdagen var jeg overbevist om at Brumme ikke kunne få nok point til at blive nr 1. Men da først de begyndte at afholde finals så kan troen tilbage igen. Det var helt vildt, tårene trillede ned af kinderne, lørdag fik han 4 Best Cat og 1 2nd Best Cat. Søndag var der så lidt point imellem Brumme og nr 1 at det var muligt. Så sommerfuglene havde vokset ret meget i løbet af natten :slight_smile:

Vi havde venner der hjalp os med at holde styr på vores point, for det kunne min hjerne slet ikke holde styr på :slight_smile: Så de opdaterede os efter hver ring :slight_smile:
Søndag fik Brumme 5 Best Cat :slight_smile: Efter 2 final var der kun 2 point op til nr 1. Så da vi gik i tredje final og fik en Best Cat der kom tårene væltende endnu mere end i de andre ringe - det var helt vildt :slight_smile:
Dommeren synes det var så vildt med alle de mennesker der stod rundt op, så da hun var færdig med sine finals og vi lige skulle have taget et billede, så inviterede hun alle ind i ringen, det var super fedt. Og der fik hun afvide at hun lige havde gjort ham til Cat of the Year, så bedte hun alle om at vise han var nr 1 :slight_smile:

Derefter fik Brumme 2 Best Cat mere og sluttede så med at Blive Cat of the Year :slight_smile:
Det var en fed weekend og sikke en opbakning der var, der stod 30-50 mennesker ved alle finals, det var helt kanon, sikke en oplevelse :slight_smile:

Vores venner fra Belgien har lavet en lille film om weekenden som kan ses her :slight_smile:

Point til denne titel har Brumme optjent på 15 udstillinger, hvor vi har udstillet i Danmark, Moskva, Frankrig, England, Tyskland, Holland, Italien og Østrig. Vi har haft masser af sjove ture, mødt mennesker fra hele verden :slight_smile:
Hele året har været fuld af oplevelser. Som vi nu skal fordøje og glæde os over :slight_smile:

Ikke nok med at han er blevet Cat of the Year så har han også opnået titel Lifetime Achivement. Som er en titel katten kan få når den opnår mindst 2RW og 1IW. Brumme har opnået titlen med 3*IW som voksen alle 3 :slight_smile:
Og kan som den første i Danmark pynte sig med denne titel :slight_smile: Håber at flere følger ham :slight_smile:

Det har været 3 fantastiske år og udstille Brumme og følge hans udvikling :slight_smile:

Tak til alle der har rejst med os i årene, håber der kommer flere ture fremover - når vi lige får en ny kat og udstille :slight_smile:

TILLYKKE :wehu:

Hvor er det bare flot!!!

:ballon: :flag: :ballon:

Kæmpe stort tillykke med dejlige Brumme.

Hvor er det imponerende. Stort tillykke :flag: til jer og til dejlige Brumme:hjerte:.:wehu:

Kæmpestort TILLYKKE!

Det er afsindigt flot og det var SÅ fedt at være en del af jeres oplevelse i Frankfurt!! :jubiii::pompom::drukken::joker:

Tusind tak for godt selskab gennem året og jeg glæder mig til at fejre videre i både San Diego og Dresden :klaphat:

Kæmpe stort tillykke, han er noget særligt :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Fantastisk flot og et kæmpe tillykke herfra. Det må være svært at forstå og hvor må I være glade og stolte. Han er da også en ener. Kender hverken jer eller Brumme ret godt, men har da set jer på udstillinger og jo han er ret cool, det må man sige .

flot flot flot :slight_smile:

:wow::klappe: :wow:

:hjerte::hjerte: Er så stolt af jer og Brumme :hjerte::hjerte:

Glæder mig så meget til at fejre jer og ham til efteråret :wehu:

[ATTACH=CONFIG]110264[/ATTACH]

Det er bare så sejt og flot gået af både Brumme og jer!!! Kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe stort tillykke!! :thumbup: :wehu:

Stort tillykke med den helt fantastiske titel!