Brunmasket bimsebamse

D. 1.10.10 flytter denne lille brune trold ind til os. :wehuu:
Og NØJ hvor vi glæder os :wehu:

Han hedder Guido :hjerte:

Han skal være legekammerat med Xander som flytter ind på fredag :wehuu:

Smukke mis! :hjerte::inlove:
Tillykke med ham. Glæder mig til at se flere billeder af ham!

IIih hvor du rager alt det gode til dig :høhø:

Håber de til sammen kan opfylde bare en lille smule af det savn Morgan efterlod hos jer :slight_smile:

Han er fin…

Hvad farve masket har han ?

[quote=R500;433019]Han er fin…

Hvad farve masket har han ?[/quote]

Ja ik :wehuu:
Som overskriften siger så er han Brunmasket :hjerte::inlove:

Nuurh, hvor er han kær :inlove:

[quote=R500;433019]Han er fin…

Hvad farve masket har han ?[/quote]

Det står i overskriften? :slight_smile:

Kære Lene.

Tillykke med Guido og Xander - hvor ser de dejlige ud.
Din historie om Morgan berørte mig dybt, da jeg læste om den, og indimellem vender mine tanker tilbage hertil.
Jeg håber, din dreng Mathias, finder en ny bedste- og putteven i en af jeres 2 kommende drenge.

[quote=Jane K;433030]Kære Lene.

Tillykke med Guido og Xander - hvor ser de dejlige ud.
Din historie om Morgan berørte mig dybt, da jeg læste om den, og indimellem vender mine tanker tilbage hertil.
Jeg håber, din dreng Mathias, finder en ny bedste- og putteven i en af jeres 2 kommende drenge.[/quote]

Hej Jane
Tusinde tak skal du have, Ja Morgan kommer aldrig tilbage, men jeg håber at de 2 små drenge kan udfylde hans efterladte hul lidt.
Mathias har spurgt ind til hvem af dem er hans nye kat, men jeg har forklaret ham at det er jo noget misserne selv bestemmer, det kan vi ikke pådutte dem…

:S nu spørger jeg nok dumt 2 bimser kan kun se en ? hvem er den anden er de søsken ?

De fire første billeder forestiller Guido, og det sidste Xander (som jeg tror er blåmasket) :slight_smile: Og de er nok ikke søskende, de flytter i hvert fald ikke ind på samme tid (Xander på fredag, Guido d. 1. oktober)

Tak Eva, lige præsis de er ikke søskende.
Og Ja Xander er blåmasket :wink:

Tillykke med dem begge to :slight_smile:

Tillykke med den lille skønhed :iloveyou:

Årh… Så ser man den ene og smelter - og så kommer der et billede af den anden og så smelter man endnu mere.
Hvor må I bare glæde jer rigtig meget til de flytter ind! Det er da spændende med sådan 2 drengebasser. Dobbelt så søde men dobbelt så frække… :stuck_out_tongue:

Nujiiii :wehuu: Er detham du vistebilleder af for laaaaaaaaaaang tid siden :wehuu:

Hvor er han bare nusser-dejlig… Ham glæder jeg mig til at møde

Og ham Xander, uha da da han er da osse en smuksak… mume mums

Tillykkke med de to nye misser, de ser fantastiske ud :thumbup:

STORT TILLYKKE med begge skønhederne, søde :wehuu: - må de give jer og hinanden meget glæde fremover.

Skal de så begge være kastrater eller skal Guido lave børn :stuck_out_tongue:

HJERTELIG til lykke med ham søde Lene.

Han er jo helt vildt sød og smuk.
Sikke nogle pusselanker han har…:yatta:

Skal du nu til at vinde over mig igen…:tihi: