Brydekamp (bøllekamp?) - Hvæsemissen vs Nye Bæst

Jeg havde jo ikke lige troet at det var Bastian (Hvæsemissen) der ville være den af bimserne som ville lege mest med Honey (Nye Bæst), men helt sikkert en positiv overraskelse :slight_smile: Læg mærke til Bastians meget fine kolbøtte/rullefald i starten af videoen :wink: … Fra 3 min og resten af videoe ligger de bare og kigger på hinanden… spring det evt. over… det er ikke det mest spændende :wink:

//youtu.be/3IFILrxcBJA

Dejligt at se, at Bastian gider lege lidt voldsomt - og lille Honey ser ikke ud til at være bange for knubsene. :smiley:
Rullefaldene er en flot teknik, men den nye har også nogle meget fine venstrepote-jabs ved 0:45… :ok:

Honey er overhovedet ikke bange for dem :slight_smile: Faktisk vil jeg sige at han er så meget bisse nogen gange, at han skulle have en ordentlig omgang af de andre til at lære hvordan man skal opføre sig. Men jeg ved ikke om der måske er for killing i ham stadigvæk til at de sætter ham på plads.

og ja… der der poter Honey har bruges til mange ting i stil med det man ser her… bla. hvis godbidden kommer for langsomt når der trænes “pote”… hehe… så kommer der en serie meget hurtige slag i ens hånd… sådan lidt i stil med “Halloooooo, hvad laver du, slip nu den godbid lidt hurtigt” :wink: