Buller og brag

Det er vist på tide at vise nogle af de billeder jeg har fået taget af vores lille “flok”, som består af Gilly (huskat) også kendt som Meja hittemis og Buller (NFO), som er ca. 7 måneder nu.

Der er flest billeder af Buller så må vist have Gilly kørt i stilling til nogle flere billeder igen :ups:

Buller hjemme fra udstilling i Fredericia - Det er meget sjovere at lege med papkassen fra indkøb i Tyskland end et være på udstilling :slight_smile: Her var han knap 6 måneder.

Da-mus er sjov at lege med :slight_smile:

Søster Gilly er også med på at lege med da-mus :slight_smile:

Gilly :wehuu:

Buller for en uges tid siden (ca. 7 måneder). Han er vokset en del og halen er blevet noget mere puff :smiley: Er spændt på hvad dommerne siger til ham i Vrå.

Smukke dreng :hjerte:

Her kan man rigtig se hvor stor han er blevet, selvom billedet er lidt uskarpt.

Sikken et par smukke katte:love2:

Utroligt som en papkasse bare draaaager:tihi:

Tine

Smukke, smukke katte :hjerte:

Hvor er de to smukke :wehuu:

Hvor er det nogle lækre katte :smiley:

Hvor er de smukke!:hjerte:

Meja/Gilly er sørme blevet en stor og fin kat efterhånden :ok:

Og sikke en flot hale han har, ham Buller :slight_smile:

Åh, den lille Buller er blevet stor - og halen kæmpestor. :smiley:

Det er sådan et smukt par katte. :hjerte::hjerte:

[QUOTE=skoglund;863045]Sikken et par smukke katte:love2:
Utroligt som en papkasse bare draaaager:tihi:
Tine[/QUOTE]

Tak - Ja der er et eller andet med katte og papkasser :slight_smile:
Men det er da billigt legetøj :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Tak, tak :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=galath;863071]Meja/Gilly er sørme blevet en stor og fin kat efterhånden :ok:
Og sikke en flot hale han har, ham Buller :)[/QUOTE]

Ja, hun er blevet rigtig stor (også lidt for stor) :slight_smile:
Og Buller har fået en ordentlig støvkost af en hale :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;863141]Åh, den [http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?37092-Vores-nye-beboer"]lille]([URL) Buller er blevet stor - og halen kæmpestor. :smiley:
Det er sådan et smukt par katte. :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Tak FF, ja han er vokset godt, han tager ikke helt så meget på som han har gjort, så det går ikke så stærkt :slight_smile:

Væksten flader jo ud efterhånden, men han er velproportioneret og ser bestemt ikke tyk ud. :slight_smile:

Hvor er de fine begge to… Har du ikke flere billeder af Gilly? :smiley: Kan huske at jeg var ved at falde helt i svime over hende da hun var lille :tihi:

Hvor er de smukke :iloveyou:

Ja heldigvis bliver de ikke ved at vokse med samme fart :slight_smile:
Han er bestemt ikke tyk, har fået at vide af dyrlægen at vi skal passe på at han holder vægten. Det er jo lidt svært med en meget aktiv ungkat, der er åleslank og en knap så aktiv huskat, der gerne måtte tabe sig, så vi forsøger at fodre med to forskellige diæter :slight_smile:

Mon ikke jeg har et par billeder af damen liggende; de er måske ikke så nye, så det var måske en ide at finde kameraet frem igen. Ved sidste fotosession havde hun gemt sig (det var vist tid til hendes middagslur), så der blev det desværre ikke til nogle billeder.

Men jeg kikker lige i gemmerne. Der er nok nogle på mobilen, den er jo altid indenfor rækkevide :tihi:

Mange tak :slight_smile:

Har gravet nogle flere billeder af Gilly frem, de er ikke helt nye, så må godt nok have fundet kameraet frem og kørt damen i stilling.

Der tegner sig et putte og livsnyder tema gennem billederne :zzz:
Hun er meget kælen og opmærksomhedssøgende - der er ikke noget bedre end at putte tæt eller putte på skødet af enten mig eller min mand. Så bliver dynen taget med ind i sofaen er den stensikker at Gilly også indfinder sig :slight_smile:

Gilly hjælper med at læse artikler (hun var bedst til at bide i dem)

Så blev det tid til lidt nus på skødet af min mand

Lidt mere nus og putten i bløde dyner :slight_smile:

En dejlig blød mave :slight_smile: dog ikke damens bedste vinkel :tihi:

Hun kan også være aktiv, her er hun en tur ude i haven :slight_smile:

Gilly har da kun gode vinkler. :hjerte: Dejlige billeder - tak. :smiley:

Ja selvfølgelig har hun kun det :slight_smile: der er hun helt enig med dig FF :slight_smile: