Det er vist på tide at vise nogle af de billeder jeg har fået taget af vores lille “flok”, som består af Gilly (huskat) også kendt som Meja hittemis og Buller (NFO), som er ca. 7 måneder nu.
Der er flest billeder af Buller så må vist have Gilly kørt i stilling til nogle flere billeder igen
Buller hjemme fra udstilling i Fredericia - Det er meget sjovere at lege med papkassen fra indkøb i Tyskland end et være på udstilling Her var han knap 6 måneder.
Da-mus er sjov at lege med
Søster Gilly er også med på at lege med da-mus
Gilly
Buller for en uges tid siden (ca. 7 måneder). Han er vokset en del og halen er blevet noget mere puff Er spændt på hvad dommerne siger til ham i Vrå.
Smukke dreng
Her kan man rigtig se hvor stor han er blevet, selvom billedet er lidt uskarpt.
Ja heldigvis bliver de ikke ved at vokse med samme fart
Han er bestemt ikke tyk, har fået at vide af dyrlægen at vi skal passe på at han holder vægten. Det er jo lidt svært med en meget aktiv ungkat, der er åleslank og en knap så aktiv huskat, der gerne måtte tabe sig, så vi forsøger at fodre med to forskellige diæter
Mon ikke jeg har et par billeder af damen liggende; de er måske ikke så nye, så det var måske en ide at finde kameraet frem igen. Ved sidste fotosession havde hun gemt sig (det var vist tid til hendes middagslur), så der blev det desværre ikke til nogle billeder.
Men jeg kikker lige i gemmerne. Der er nok nogle på mobilen, den er jo altid indenfor rækkevide
Har gravet nogle flere billeder af Gilly frem, de er ikke helt nye, så må godt nok have fundet kameraet frem og kørt damen i stilling.
Der tegner sig et putte og livsnyder tema gennem billederne
Hun er meget kælen og opmærksomhedssøgende - der er ikke noget bedre end at putte tæt eller putte på skødet af enten mig eller min mand. Så bliver dynen taget med ind i sofaen er den stensikker at Gilly også indfinder sig
Gilly hjælper med at læse artikler (hun var bedst til at bide i dem)
Så blev det tid til lidt nus på skødet af min mand
Lidt mere nus og putten i bløde dyner
En dejlig blød mave dog ikke damens bedste vinkel
Hun kan også være aktiv, her er hun en tur ude i haven