"Bur-mate" på udstilling i jyrak?

Jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere.

Nederst på tilmeldingen til jyraks udstillinger kan man øverføre stamnummeret på den/de katte man vil have i samme bur.
Når jeg så trykker det ønskede stamnummer ind, får jeg bare en rød melding: Stamnummer ikke registreret i databasen.
Hvad kan det være, jeg gør forkert, for jeg har altså stamtavler på dem :øhmm:

Åh, det er så træls. Det har jeg også døjet med. De har ikke altid katten reg. i deres database med det samme. I stedet så anfører du navn og stambogsnummer på katten i feltet med bemærkning og skriver at de skal dele bur (eller hvad de nu skal).
Og evt. så sender du også en mail til Peter for at være 110% dækket ind, men jeg har nu klaret det fint med bare at gøre det på den måde (Diego har været udstillet en halv mio. gange men der gik riiigtig lang tid før de havde hans stambogsnummer, og så forsvandt det pludselig igen i en periode)

Jeg havde samme problem med Anabell og Figaro, og jeg går udfra at det er fordi ingen af dem har været tilmeldt udstilling før.

Jeg klarede den ved at tilmelde den ene, uden at skrive hvem den skulle dele bur med. Og da jeg så tilmeldte den anden, så kunne jeg godt få den til at registrere at de skulle i bur sammen.

[quote=Eife;386418]Åh, det er så træls. Det har jeg også døjet med. De har ikke altid katten reg. i deres database med det samme. I stedet så anfører du navn og stambogsnummer på katten i feltet med bemærkning og skriver at de skal dele bur (eller hvad de nu skal).
Og evt. så sender du også en mail til Peter for at være 110% dækket ind, men jeg har nu klaret det fint med bare at gøre det på den måde (Diego har været udstillet en halv mio. gange men der gik riiigtig lang tid før de havde hans stambogsnummer, og så forsvandt det pludselig igen i en periode)[/quote]
Sådan har ge også gjort det de andre gange jeg har udstillet og har aldrig haft problemer med at de ikke kom i samme bur. Men nu er kattene jo snart et år gamle, så jeg tænkte, at det måske var fordi jeg gjorde noget forkert?
Jeg skriver det bare i bemærkningsfeltet igen igen :slight_smile:

Rita - Det tror jeg ikke. Tror det er deres system der nogen gange er lidt mærkeligt.
Kan du få den funktion med “hent data” til at fungere? :slight_smile:

[quote=Eife;386427]Rita - Det tror jeg ikke. Tror det er deres system der nogen gange er lidt mærkeligt.
Kan du få den funktion med “hent data” til at fungere? :)[/quote]
Nej det kunne jeg heller ikke. Jeg tror også han er hoppet ud af systemet igen, for jeg synes da, jeg har kunnet overføre uden problemer tidligere, når jeg tænker mig lidt om?
Men nu har jeg tilmeldt 2 stk lalleglade burmeserdrenge til lørdag i Billund :thumbup:, så satser vi på de kommer i bur sammen…

Rita - Sådan var det også med Diego. Faktisk var det sådan at jeg liiige havde kunnet hente ham i systemet, men så ville den ikke acceptere tilmeldingen af en eller anden grund, og så kunne jeg ikke finde ham da jeg prøvede igen. Jako var der ingen problemer med.