Bur søges

Eva (Eife) Er nede ved dyrlægen for at hente Diego hejm efter hofte operation. Det var meningen at hun skulle låne en strutie til knægten for at holde ham i ro, men dem der ejer den kan ikke finde den…

Så er ? om der er nogen i århus omegn der har et størrer bur transportkasse eller ligende som eva kan låne midlertidligt. Så knægten ikke lige kan fise rundt over det hele med det samme.

Da Riahnna faldt ned af vores trappe og brækkede det ene bagben købte jeg et bur til hende (som hun forøvrigt sad i i 11-12 sekunder:tihi:) så kunne jeg ikke holde ud at se hende sidde og græde efter sin mor og søskende som stadig boede hos os. Men buret står i vores sauna og fejler intet.
Det skal no bare støves af
Jeg kan tage det til stof og stil imorgen i Tilst…hvis Eva står derude og viser mig vej, vil jeg endda gerne køre hende og buret hjem. Bare hun leger GPS :ups:
Jeg har fri kl. 14 og kører i Jysk og stof og stil og er der ved 15-tiden
PB mig hvis det var en løsning.
Buret er forøvrigt næsten lige så stort som et enkeltudstillingsbur…tror nok det handler om minus 10 cm på den ene led og minus 0 cm på den anden.
Der er i hvert tilfælde både plads til en kattebakke (af den mindre art) og en nullerputseng og skåle

Hvis i kommer i nærheden af odense kan i låne mit udstilling bur hvis det har interesse :slight_smile:

Soft Dog Crates & Cages | Choose from Small to Large Dog Crates sådan en i large står herhjemme og bliver ikke brugt næste stykke tid :slight_smile:

Ellers prøv at kontakte Esben eller Flemming, jeg er sikker på at de ved hvor der er et af de gamle bure hun kan låne til søde Diego :ok:

Hej Alle sammen

Mange tak for jeres forslag og mange tak for dit super tilbud Brita. Det vil jeg meget gerne have taget imod, men jeg har siden da fået at vide ved dyrlægen at det bare er bedst han bevæger sig mest muligt, så det bliver ikke nødvendigt alligevel :slight_smile: