Burgardine

Er der nogen der har et link til hvor jeg kan købe burgardiner online? AnnK s butik har jeg prøvet men de kan ikek nå at bliver færdige der.

http://www.janitasdesign.com/

SUPER flotte ting -thumbs

Pssst, også i lyserød :stuck_out_tongue:

Ja, de er uovertrufne flotte men GODT nok dyre.
Men man får sikkert hvad man betaler for.
Sine…jeg har sendt dig en PB
Brita

Ja, det gør man -thumbs

Vi hentede i sin tid selv vores i Helsinborg, og skulle møde manden fra firmaet et eller andet sted. Det er en venlig ældre herre, og han kom med vores gardiner pakket fint ind, og bar dem, som hvis det havde været en lagkage, han skulle passe godt på…
:slight_smile:

Og jeg har svaret dig -thumbs

Det er bare med at komme igang med stof og symaskine - når du dertil skal jeg gi’ dig nogle tips :?

Ja de er godt nok flotte WOW. men da det er føærste gang Vanill skal udstilles, er jeg lidt usikker på at bruge så mange penge, da hvis nu hun ikke kan lide det og det bliver en engangs forestilling, så er det mange penge :frowning: Men de er supe flotte også i lyserødt også :smiley:

Ja de er godt nok flotte WOW. men da det er føærste gang Vanill skal udstilles, er jeg lidt usikker på at bruge så mange penge, da hvis nu hun ikke kan lide det og det bliver en engangs forestilling, så er det mange penge :frowning: Men de er supe flotte også i lyserødt også :D[/quote:r8nlpvej]

Prøv den blå avis :slight_smile:
der er ofte nogen der er til salg kun lettere brugt :slight_smile:

Hvis det er et enkeltgardin og i udelukkende nervøst velour OG der må bruges stof jeg allerede HAR (så jeg ikke skal ud at køre) så kan du få et hos mig for 300 kr.
Billigere kan det vist ikke laves…og så støtter du også dyrevelfærden [smilie=hate-tunz.gif]
Tænk over det.
-høhø

Har også lyserød…likke babylyserød, men dæmpet rosalyserød velour.
Hvis det var noget -høhø

Og SÅ kan der jo følge en prinsessenullerputseng med -forelsket i samme farve

Tusinde tak alle sammen for alle jeres svar -kramer Jeg har idag snakket emd min mors veninde Charlotte som har opdrættet Chankaja birmaer, og hun havde da lige stof tilbage fra deres gardiner og en bog med opskriften i, så min mor har lovet at sy dem -thumbs

Nu bliver det Vanillas første udstilling og jeg er lidt bekymret over en mørk tå hun desværre har fået sig :frowning: :frowning: så dete r slet ikke sikkert at vi kommer til at gøre meget kariere inde for udstilling desværre :frowning:

Hvad så med dobbelt :?

Jeg skal huske dig når vi har været i Kolding, å ved jeg lidt mere om jeg kommer til at udstille med Vanilla igen -thumbs

Jeg skal huske dig når vi har været i Kolding, å ved jeg lidt mere om jeg kommer til at udstille med Vanilla igen -thumbs[/quote]

Kan godt forstå, at du ikke vil investere i de svenske, når du ikke er sikker på, at de skal bruges igen, så er det bedre, at vente.

Håber selvfølgelig, at I kan udstille fremover -thumbs

Jeg skal huske dig når vi har været i Kolding, å ved jeg lidt mere om jeg kommer til at udstille med Vanilla igen -thumbs[/quote]

Kan godt forstå, at du ikke vil investere i de svenske, når du ikke er sikker på, at de skal bruges igen, så er det bedre, at vente.

Håber selvfølgelig, at I kan udstille fremover -thumbs[/quote:3n8r33ao]

Lige præcist. Og der går lææææææææææænge inde Vanilla måske kan lave en udstillings misser til mig -felixsylvester

hvis andre læser tråden, vil jeg lige sige jeg lige har bestilt fra sverige, de kan først levere sidst i oktober…

hej alle

jeg nåede at få hjem til Ringsted fra janitas design

de så sådan her ud:

jeg gav omkring 2900 danske alt inkl fordi jeg foruden et 100% komplet sæt inkl. ophæng, havde bestilt nullerput, hjørnehylder, kattebakkeomslag, trimmebord, hjerter med navne, advarselstrekanter og den slags oveni… og det var ALLE pengene værd - det er SÅ flot lavet… ægte kvalitet, ingen sy-fejl af nigen art og leveringen var bare så hyggelig…

på en tur til forældrene stoppede jeg i helsingør, tog et smut med sundbussen. blev mødt i terminalen af det kæreste ægtepar og fik en STOR pakke der bare var pakket SÅ fint men silkepapir og totalt nystrøgne fine burgardiner… jeg havde modtaget farveprøver inden så de var PRÆCIS som jeg havde håbet… og så lige sundbussen hjem igen - alt i alt på en time :slight_smile: det var så let…

jeg har lige placeret en ordre hos dem der gør mine nuværende gardiner kompatible med tica reglerne for udstilling - og de har lovet at jeg får dem 1 nov. - så de har vist ret meget run på…

men de er suverænt dygtige… og de får helt sikkert lov til at lave det næste sæt jeg har forelsket mig i… for de er søde, dygtige, servicemindede, totalt kvalitetsbevidste og meget punktlige og giver frivilligt info om hvor langt de er… så de er alt det jeg sætter pris på hos en leverandør :slight_smile:

-kramer

Det lyder bare rigtig godt, jeg skal så have mine med posten, men har også haft farveprøver tilsendt… Håber på jeg kan nå at have dem til kolding… Har lånt mig frem til nogen i Aalborg…

Jeg har stadig mine burgardiner liggende til et par dobbeltbure + til at lægge oven på buret + bomuldtæpper til bunden, der matcher farven + spiraler.

De er ensfarvede i en duch “støvet” blå/grøn farve, der fremhæver de fleste kattes farver.
De er lavet af bomuldspoblin, der ikke krøller.

Prøver lige at ramme den nogenlunde her:
XXXXXXX

Hmmm - mere “støvet” i farven.

Du må låne dem mod at betale porto + returnere.