Burmeser-drenge-banden fra Viborg

Er efterhånden blevet 3 uger og her er lidt billeder af de aldeles vidunderlige fire knægte…

Håber I nyder dem, det gør jeg…:høhø:

Navnene er: X-File, X-faktor, X-mas og sidst men ikke mindst X-it, da det er Klejnes sidste killing inden hun bliver kastreret og forfremmet til kæle/udstillingskastrat her i huset…

Jeg ville nok nyde dem mere, hvis de boede her - men billeder må vel gøre det ud for killinger pt. :smiley: Lækre killinger!

De er bare så skønne :wehuu::wehuu:

Jeg bliver godt nok skruk, når jeg ser de billeder, så jeg håber, jeg har ret mht. Fanny :slight_smile:

Åhhhh de er skønne :iloveyou:

Jeg ved godt, at det ikke er pænt, at være misundelig, - - - - men !!!
:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Cats og Conni

Nej nej nej, er du så færdig hvor er de bare fine og dejlige :inlove::hjerte:

NUUI, hvor er de nuskede :wehuu:…de får i den grad mine savlekirtler aktiveret:tihi:

Nåååårh :love:

Super søde! Og jeg fik lige lidt inspiration, har nemlig også nogle X-killinger, der skal have navn. Har brugt X-It (On Main Street) sidste gang, tror der i det mindste skal være en X-pensive Habit denne gang (gæt selv hvorfor!) - men en X-Factor var da et glimrende bud på et navn…!
VH
Susanne

Hvor er de bare dejlige :wehuu:
De kunne godt få lov at bo hos mig :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor bor du, hvor bor du, jeg kommer og nusser pelsen af dem omgående. Åh hvor er de søde:wehuu::wehuu::wehuu:
Tror ikke der er en kat, der har et sødere ansigt en en burmeser:hjerte::hjerte:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;424938]Hvor bor du, hvor bor du, jeg kommer og nusser pelsen af dem omgående. Åh hvor er de søde:wehuu::wehuu::wehuu:
Tror ikke der er en kat, der har et sødere ansigt en en burmeser:hjerte::hjerte:
Knus Elin[/quote]

Tja, det står vist i overskriften, men du skal være så velkommen om nogle uger Eliin :thumbup:

KH
Linda

Åh…nej…jeg kan ikke holde til det. :besvimer:
Det kan jeg altså ikke…

Du milde frelser - hvor er de vidunderlige…:wehuu::wehuu:

[quote=mea culpa;424977]Tja, det står vist i overskriften, men du skal være så velkommen om nogle uger Eliin :thumbup:

KH
Linda[/quote]

Ja når vi begge bor i Viborg, så er det ikke sikkert du slipper, så kan du jo gøre gengæld ved at komme ud og nusse med Viggo Mortensen:)
Knus Elin

Nuuuurh hvor er de cute :inlove:

De er godt nok cute:hjerte:
Hvad farver er de, de 2 mørke er vist bruntortie? Og så er der 1 chokolade og 1 lilla? Det er mit forsigtige gæt, men du er jo nok selv temmelig sikker på farvefordelingen :slight_smile:
Tilføjelse: Ved nærmere gennemlæsning trækker jeg tortievarrianterne i mig igen - eftersom du selv skriver, det er 4 drenge, synes bare lige de se så lidt lysere ud over øjenene :tyggegummi:

[quote=Rita;425096]De er godt nok cute:hjerte:
Hvad farver er de, de 2 mørke er vist bruntortie? Og så er der 1 chokolade og 1 lilla? Det er mit forsigtige gæt, men du er jo nok selv temmelig sikker på farvefordelingen :)[/quote]

Da det er 4 knægte tror jeg ikke bruntortie er et bud :slight_smile: Tror de to er brune og 2 chokolade (evt. en chok og en lilla) men min skærm driller lidt i farven så jeg er ikke sikker.

[quote=Rita;425096]De er godt nok cute:hjerte:
Hvad farver er de, de 2 mørke er vist bruntortie? Og så er der 1 chokolade og 1 lilla? Det er mit forsigtige gæt, men du er jo nok selv temmelig sikker på farvefordelingen :slight_smile:
Tilføjelse: Ved nærmere gennemlæsning trækker jeg tortievarrianterne i mig igen - eftersom du selv skriver, det er 4 drenge, synes bare lige de se så lidt lysere ud over øjenene :tyggegummi:[/quote]

De er fint lyse i farverne, men ja, brun og chokolade er der

KH
Linda

:hjerte::hjerte:Det er nogle meget meget smukke misser :hjerte::hjerte: Det er helt vidt hvor påvirket man kan blive af at se så dejlige killinger, men jeg skal ikke have flere katte, jeg skal ikke have flere katte Suk :inlove:


Især dette billede med deres små tykke burmesermaver, synes jeg er helt fantastísk :wehuu::wehuu: